اخبار داغ

امام جمعه عالیشهر:

چرا جلوی هنجار شکنی های بعضی تالارها و باغ ویلا ها در شهادت اهل بیت گرفته نمی شود ؟

چرا جلوی هنجار شکنی های بعضی تالارها و باغ ویلا ها در شهادت اهل بیت گرفته نمی شود ؟
امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: از مسئولین ذی ربط خواهشمندم هستیم به صورت جدی جلوی این هنجار شکنی ها را بگیرند و از شورای فرهنگ عمومی استان در خواست می کنم تدبیری برای رفع این موضوع داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه عالیشهر در خطبه های این هفته با اشاره به حرمت اهلبیت(ع)، گفت: متاسفانه در شبهای اخیر شب وفات حضرت زینب(س) و شب شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) که شب حزن و اندوه شیعیان است و لازم است حرمت اهل بیت عصمت و طهارت حفظ شود اما از برخی تالارها و باغ ویلاهای اطراف عالیشهر صدای ساز و آواز حرام بلند می شد که این امر هم باعث آزار و اذیت مردم تا دم صبح شده و هم هتک حرمت به مقام اهل بیت  را در بر داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: از مسئولین  ذی ربط خواهشمندم هستیم به صورت جدی جلوی این هنجار شکنی ها را بگیرند و از شورای فرهنگ عمومی استان در خواست می کنم تدبیری برای رفع این موضوع داشته باشند.

,

 هاشمی امام جمعه  ضمن تشکر از متدینین و صاحبان تالار ها و باغ ویلاهایی که رعایت شئونات اسلامی دارند، عنوان کرد: در ایام شهادت اهل بیت  برخی از تالارها حرمت را حفظ کردند و احترام گذاشتند تقدیر وو تش می کنم.

,

وی خطاب به مردم اذعان کرد: از مردم درخواست دارم قبل از برنامه ریزی جشنهای خانوادگی و عروسی ها حتما به تقویم مراجعه کنند و دقت نمایند که این برنامه ها با وفات و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت همزمان نباشد./ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه