اخبار داغ

امام جمعه پیشوا:

وجود مشکل جدی در مدیریت اقتصادی کشور / حمایت از کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی راه علاج اقتصاد کشور است

وجود مشکل جدی در مدیریت اقتصادی کشور / حمایت از کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی راه علاج اقتصاد کشور است
امام جمعه پیشوا گفت: مدیریت اقتصادی کشور ما با مشکل جدی مواجه شده است و آقایان دولت هر روز با افزایش نرخ دلار و ارز و سکه به مردم استرس و فشار وارد می‌کنند، اگر از تولید داخل و از اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم نیاز به دلار و ارز نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام روح‌الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا با اشاره به بعثت حضرت رسول صلی‌الله علیه و آله وسلم اظهار داشت: بزرگترین درس بعثت دگرگونی و تحول و انقلاب است ،انقلاب اسلامی شباهت زیادی به بعثت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم چه از لحاظ ایجاد تحول در قلوب مردم و چه از لحاظ مدت زمانی که از انقلاب میگذرد و پایداری مردم با وجود مشکلات فراوانی که گریبان‌گیر جامعه اسلامی شده است، دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

وی گفت: امام خمینی (ره) ،برگزیده خداوند نیز به امامت مبعوث شد ،در جامعه امروز عامه مردم همیشه در صحنه هستند و تبعیت میکنند اما اگر مسئولان با نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب  وآرمانهای امام خمینی (ره) تدریجا از تقوا فاصله بگیرند ومراقبت نکنند به انقلاب ضربه می‌زنند.

,

امام جمعه پیشوا تاکید کرد: بسیاری از مسئولان تدریجا عوض شده‌اند ،در دهه اول انقلاب خیلی‌ها از گرفتن حقوق خجالت می‌کشیدند اما امروز پول پرستی و جاه‌طلبی در بین آن‌ها نفوذ پیدا کرده است ، طلحه و زبیرها و پول پرستان برای اندوختن سرمایه به اسلام و اعتقادات مردم ضربه میزنند و مردم را به نظام و شهدا بدبین می‌کنند.

,

وی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و کم کاری برخی از مسئولان در برپایی مراسم شادی اهل بیت بیان داشت: خوشبختانه مردم پیشوا در زمینه عزاداری اهل بیت علیهم‌السلام موفق هستند، اما شهر پیشوا در قسمت شادی برای اهل بیت علیهم‌السلام ضعیف عمل کرده است، در صورتی که دستور اهل بیت علیهم‌السلام مبنی بر شادی مسلمانان در ایام شادی و سرور اهل بیت علیهم‌السلام است.

,

 

,
وی افزود: از مسئولان فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و هیات‌های مدهبی شهرستان تقاضا داریم ایام شادی اهل بیت را با شکوه برگزار کنند.
,

خطیب جمعه پیشوا ضمن تقدیر از برگزاری نماز جمعه در فضای علمی دانشگاه و در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد گفت: اقامه نماز جمعه در دانشگاه و در ایام اربعین شهدای گمنام فرصت مغتنمی است تا با دانشگاه آشنا شویم و شهرک های جدید اطراف با پیشوا آشتی کنند و مجموعه شهرستان یکی شوند.

,

وی در ادامه افزود:د رخواست مردم و شهرک های اطراف از مسئولان دانشگاه این است که تدابیری اندیشیده شود تا مردم هر زمان بتوانند در کنار قبور شهدای گمنام حاضر شوند و بتوانند آنها را زیارت کنند.

,

باقری تنها راه خروج از بحران اقتصادی و دستیابی به پیشرفت را حمایت از کالای ایرانی خواند و گفت: ما از لحاظ مباحث سیاسی و اقتصادی شرعا و قانونا مطیع امر رهبری هستیم،ایشان از سال 89 دستورات فراوان در خصوص اقتصاد مقاومتی داده است اما متاسفانه اجرایی نشده است.

,

وی افزود:خیلی از ابرقدرت‌های دنیا مانند فرانسه ،آلمان ،چین و ژاپن برای یافتن راه علاج و پیشرفت اقتصادی چندین سال به انزوا رفتند و از تولید داخل خود حمایت کردند تا توانستند به پیشرفت دست پیدا کنند.

,

امام جمعه شهرستان پیشوا تصریح کرد: اگر تعصب کارگر ،کارمند و تولید کننده ایرانی را حتی با خریدن کالای گران قیمت داخلی داشته باشیم  مشکلات حل خواهد شد و باید بپذیریم کیفیت محصولات داخلی  در بسیاری از موراد بالاتر از اجناس خارجی است.

,

باقری با اشاره به ظرفیت علمی کشور گفت:نسبت به زمان قبل از انقلاب ظرفیت علمی کشور 24 برابر شده است اما در کلان کشور از این ظرفیت‌ها بهره کامل نبرده‌ایم.

,

وی افزود: شهرستان پیشوا بیشترین دانشجو و طلبه را در جنوب شرق استان تهران دارد،ما باید با بهره مندی از این ظرفیت پیشوا را از لحاظ علمی و فرهنگی و سیاسی و پیشوا را به قطب علمی کشور تبدیل کنیم.

,

باقری با اشاره به مشکلات شهرستان پیشوا در زمینه بهداشتی تاکید کرد:پیشوا با جمعیت فراوان حتی یک تخت بیمارستانی ندارد، وظیفه ذاتی دولت ساخت بیمارستان  در شهرستان پیشوا است،منتظر نشسته‌اند دانشگاه آزاد بیمارستان بسازد.

,

وی افزود:بیمارستان شهید مهتدی که چند سال قبل در پیشوا ساخته شده بود برای چندمین بار در بهمن 96با حضور خانواده شهدا افتتاح شد و باز هم با گذشت چند ماه هنوز هیچ امکاناتی برای این بیمارستان در نظر گرفته نشده است.

,

امام جمعه پیشوا در پایان گفت: مدیریت اقتصادی کشور ما با مشکل جدی مواجه شده است و آقایان دولت هر روز با افزایش نرخ دلار و ارز و سکه به مردم استرس و فشار وارد میکنند ، اگر از تولید داخل حمایت کنیم و از اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم نیاز به دلار و ارز نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه