اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است/خیانت بزرگی به اقتصاد کشور با خرید کالای خارجی/اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است

ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است/خیانت بزرگی به اقتصاد کشور با خرید کالای خارجی/اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

 

,

امام جمعه کرمان:امروزه ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است

, امام جمعه کرمان:امروزه ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است, امام جمعه کرمان:امروزه ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی  نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان در محل مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به اینکه گناه هر چند کوچک، آثار شومی را در زندگی انسان دارد که روح و روان انسان را از بین می‌برد، اظهار کرد:اگر به یکی از این آثار توجه کنیم دیگر دنبال گناه نمی‌رویم .

,

امام جمعه شهر کرمان با تأکید بر اینکه برخی از گناهان برگشت ناپذیر هستند، عنوان کرد:به برخی افراد هر چه خیرخواهانه توصیه می‌کنیم و با آنکه فرد می داند مسیرش اشتباه است اثری ندارد، این فرد دلش زنگار بسته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: فردی که به دنبال تجاوز و تکذیب دین و آخرت است به این دلیل است که درون و وجدان خود را خاموش کند و به هوسرانی و تجاوزات خود ادامه دهد؛ این افراد هیچ بهره‌ای از حق و حقانیت نمی‌برند و از رشد و کمال باز خواهند ماند.

,

وی با اشاره به اینکه توجه به مسئله اخلاق مربوط به حال و گذشته نیست،اذعان کرد: گزاره‌های اخلاقی بخش ثابت انسانیت می باشد و در این بخش، انسان دیروز با امروز فرقی ندارد و اینکه احترام به دیگران خوب است، دروغ بد است در هیچ زمانی فرقی ندارد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد:برخی با زیر سوال بردن  اهل بیت علیه السلام می‌گویند که ائمه انسان‌های گذشته هستند و الان جامعه فرق می‌کند.

,

وی با اشاره به مطلب فوق افزود:در زمان پیامبر(ص) هم عده‌ای برای انحراف جامعه این حرف‌ها را می‌گفتند تا برای گناه کردن افکار عمومی را قانع کنند.

,

امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش ایران سه ویژگی بزرگ دارد،اظهار کرد: امروز ارتش ما یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است و این یک ویژگی بسیار بزرگ است که در بین نیروهای نظامی و ارتش ما وجود دارد.

,

نماینده  ولی فقیه در کرمان ادامه داد:دلیل این قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که به لحاظ فکر و اندیشه خود را وابسته به هیچ قدرتی در دنیا نمی‌داند و وابسته به قدرت الهی خداوند است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه ارتش امروز ایران ارتش انقلابی و در خدمت انقلاب و تحت زعامت و رهبری، رهبر معظم انقلاب به‌صورت صادقانه خدمت می‌کند و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ابراز کرد:هر جا که نیاز است ارتش در خدمت به مردم وارد صحنه می‌شود و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

,

امام جمعه شهر کرمان ضمن اشاره به تجاوز صورت گرفته از جانب اسرائیل و آمریکا به سوریه بیان کرد: این دولت ها  طی سال های گذشته با تمام قوا به سوریه تجاوز کرده اند اما مردم سوریه با اتکا به خداوند شهرهای خود را آزاد و فتنه داعش را خاموش کردند و امروز بعد از هفت سال دوباره آمریکا تهدید به جنگ می‌کند.

,

این مقام مسئول خطاب به دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت:اگر قدرت داشتید زمانی که سوریه تحت اشغال داعش بود کاری انجام میدادید؛امروز سوریه قدرتمند است و در روزهای آینده شاهد پیروزی بیشتر جبهه مقاومت در سوریه خواهیم بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن عید مبعث پیامبر (ص) با بیان اینکه در دنیای مادی روزی شریف‌تر از این روز وجود ندارد و در این روز تمام ارسال رسل و انزال کتب تکمیل شد و خداوند به انسان با هدایت ارزش داد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه بعثت آمد تا انسان را به کمال برساند و این روز، روز تربیت و انسانیت است، عنوان کرد: انبیای الهی مبعوث شدند تا عدالت را در جامعه گسترش دهند و خدا پیامبر را فرستاد تا دستورات الهی را آشکار کند و نام خدا را بر زمین زنده کند.

,

امام جمعه کرمان در پایان خاطر نشان کرد: تنها کسانی رستگارند که در خط پیغمبر(ص) حرکت کنند ؛ رسول‌الله(ص) همواره سنجیده سخن می‌گفت و هیچ وقت هیجانات بر او غالب نشد.

,

امام جمعه ریگان:خیانت بزرگی به اقتصاد کشور با خرید کالای خارجی

, امام جمعه ریگان:خیانت بزرگی به اقتصاد کشور با خرید کالای خارجی, امام جمعه ریگان:خیانت بزرگی به اقتصاد کشور با خرید کالای خارجی,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهارداشت:این یک نوع شیطنت است که برخی ها بگویند نماز جمعه مکانی شده برای غیبت از مسئولین، نه این چنین نیست ما هیچ وقت منافع عمومی شهرستان را فدای منفعت شخصی یک فرد و شخص نمی کنیم.

,

امام جمعه ریگان ادامه داد:ما ابتدا تذکر اخلاقی به مسئول مربوطه می دهیم، لذا اگر توجه نکرد مطرح می کنیم آنهم برای اصلاح جامعه. یکی از موارد امر به معروف هم همین است که اگر شخص اصلاح نشد طوری گفته شود که در جامعه جلو آن گناه و اشتباه گرفته شود.

,

رنجبر ماهانی با بیان اینکه اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی قرار داریم،بیان داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی باید پیام رسان های داخلی حمایت و پیام رسان های خارجی را از قبیل تلگرام مدیریت و ساماندهی شوند.

,

وی افزود:تلگرام که یک پیام رسان خارجی و چند مدت پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سرمایه دار تلگرام تشکر کرده اند. تلگرام یک پیام رسان خارجی است که ۲۰۰میلیون نفر کاربر در دنیا دارد که ۴۰میلیون نفر آن کاربر ایرانی هستند.

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:امروز تلگرام بستری برای شیوع آسیب های اجتماعی بر نسل جوان شده است و مأمنی برای منافقین و سلطنت طلب ها و کسانی که به دنبال نا امن کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و به گفته کارشناسان اقتصادی تلگرام باعث اخلال در بازار ارز و خروج و قاچاق ارز در کشور شده است.

,

وی عنوان داشت:ما از ریاست جمهوری که ریاست شورای عالی فضای مجازی هستند درخواست می کنیم که از پیام رسان های داخلی که تولید ملی است حمایت و تقویت شود.

,

رنجبر ماهانی با بیان اینکه دغدغه ی رهبر معظم انقلاب دغدغه ی همه مردم ایران است،تصریح کرد: امنیت حریم خصوصی افراد و کشور باید حفظ شود در عین اینکه باید از پیام رسان داخلی حمایت و پیام رسان خارجی را مدیریت و ساماندهی کرد و باید از حریم خصوصی افراد،کشور ونظام حمایت و حفظ شود.

,

وی گفت:در جنگ جهانی دوم کشور فرانسه برای بازسازی کشورش واردات کالاهای خارجی را به شدت محدود کرد، فرانسوی ها برای حمایت از تولید ملی کشورشان کالا های داخلیشان را حتی با قیمت بالا تر خریداری می کردند و به تولید تعصب داشتند.

,

امام جمعه ریگان خاطر نشان کرد:اگر هر کدام از ما به اندازه یک شاخ کبریت از تولید داخل حمایت کنیم و خریداری کنیم ،خدمت به اقتصاد ما و خدمت به اقتصاد کشور است، از خرید محصولات کوچک داخلی شروع کنید. خرید محصولات خارجی خیانت بزرگی به اقتصاد کشور است.

,

رنجبر ماهانی بیان داشت:خودرو هایی که در کرمان موتور تولید می شود چند درصد تولید داخلی و چند درصد خارجی است؟ اگر بنا باشد ۷۰درصد کالاهای خارجی استفاده شود و کارگر خارجی تقویت شود و ۳۰درصد از تولید داخلی استفاده شود چرا نباید ما خودروی داخلی با کیفیت بالا تولید کنیم؟

,

وی افزود:در انتخابات ریاست جمهوری کرمان موتور به شهرستان ریگان و مردم این شهرستان قول داده بود که فاز دوم صنعت خودروسازی را برای اشتغال زایی در این شهرستان احیاء کنند امروز نزدیک به یک سال هنوز به این شعار انتخاباتی جامع عمل پوشیده نشده است.

,

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد:در بوق و کرنا کردند که شما ها به دنبال پیشرفت شهرستان نیستید چون مانع شدید و نگذاشتید کار بیمارستان تمام شود یک شرطی را ما گذاشتیم و یک قولی به ما دادند و ما گفتیم اگر شما به دنبال سیاسی کاری و سیاسی بازی نیستید و به دنبال پیشرفت شهرستان ریگان هستید ما در شهرستان ریگان که در مراسمات ملی مذهبی مثل ۲۲بهمن و روز قدس و… با توجه به آب و هوای شهرستان ملت ما در گرما و گرد و غبار شدید از نبود فضای مناسب رنج می برند شما اگر دنبال پیشرفت شهرستان هستید یک میلیارد تومانی که قول دادید کمک کنید به مسجد جامع و مصلی شهرستان چه شد؟

,

رنجبر ماهانی بیان داشت:مجالس عروسی و جشن های ما به سبک اسلامی نیست همراه شده با خرافات و مردم آزاری ها. طی جلسه ای که با مسئولین داشتیم مصوب شد کسانی که در مجالس جشن و عروسی ها تا پاسی از شب از آلات و ابزار موسیقی مثل ارگ استفاده کنند و باعث آزار مردم می شوند این یک نوع جرم محسوب می‌شود و به محض اطلاع با دستور قضایی شدیدا برخورد خواهد شد.

,

وی افزود:وقت تذکر گذشته است ما بارها تذکر داده ایم اما برخی ها باید زور بالای سرشان باشد فضای معنوی و فرهنگی شهر را زیر سؤال می‌برند. خانواده هایی که می خواهند مجلس جشن بگیرند قبل از آن باید به پلیس اطلاعات نظامی مراجعه کنند. زمان جشن طوری باشد که به ایام شهادت و وفات اهل بیت نباشد، ما مسلمان هستیم و حدود شرعی را رعایت کنید.

,

دارندگان سلاح غیرمجاز از تخفیف برخوردار هستند به شرط تحویل دادن سلاح. ما امنیت را در شهرستان داریم و نیاز به حمل سلاح نیست، کسانی که اسلحه غیر مجاز دارند مجرم و در صورتی که در مراسمات تیر اندازی شود با آنها برخورد می‌شود.خانواده ها جوانان را مدیریت کنید که اگر جرمی ثابت شود هیچ وساطتی از هیچ مسئولی پذیرفته نخواهد شد.

,

امام جمعه سیرجان:یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران نشان از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی دارد/ کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود

, امام جمعه سیرجان:یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران نشان از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی دارد/ کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود, امام جمعه سیرجان:یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران نشان از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی دارد/ کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با همکاری تنگاتنگ آل‌سعود و آمریکا همه تلاش‌ خود را در قالب جنایت‌های بسیار انجام داد تا بتواند منطقه را از مقاومت و حزب‌الله بگیرند و صهیونیست‌ها هم قدرت داشته باشند.

,

وی گفت: امروز شاهد بهانه‌جویی‌های واهی شیطان بزرگ هستیم تا با دخالت در امور سوریه، خود را سکاندار امنیت در منطقه قلمداد کند که باید به آنها گفت، توطئه‌های شما برای همیشه شکست خورده است و دیگر دست و پا زدن در این منجلابی که خودشان درست کردند موجب غرق شدن و نابودی قطعی ستمگران خواهد بود.

,

حسینی اضافه کرد: امروزه تهدیدهای استکباری برای مردم در منطقه اثر ندارد و این ملت‌ها تجربه شکست دشمنان خود را در سلاح مقاومت و ایستادگی دیدند و با همین سلاح هم به نابودی همین مثلت شوم استکباری خواهند رسید.

,

خطیب جمعه سیرجان اقتدار نظام اسلامی ایران را از اقتدار اسلام راستین عنوان کرد و گفت: یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران از افزایش اقتدار روز افزون نظام اسلامی است و ما باید این اقتدار را در مسیر رهبری و ولایت و با اتحاد و همبستگی حفظ کنیم.

,

وی حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و افزود: دولت از چند صدایی در تیم اقتصادی خود پرهیز کند و این تیم با برنامه‌ریزی‌های مستمر و مرتب به اقتصاد و رفاه مردم گام بردارد و واردات را به گونه‌ای کنترل کند که کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند از ورودشان جلوگیری شود و کنترل بازار را نظارت داشته باشند.

,

حسینی با تبریک عید بزرگ مبعث، فلسفه بعثت پیامبر اسلام (ص) را مبارزه با مستکبران و اجتناب از طاغوت عنوان کرد و گفت: اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است و خوی استکبار هم ظلم و ستم براری رسیدن به اهداف و امیال شیطانی است، لذا پیامر مبعوث شد حکومتی اسلامی در اجرای اهداف اسلام داشته باشد.

,

وی استفاده از فیوضات ماه رجب و دعا و توسل و دوری از غفلت و کسب تقوا را از برکات این ماه برشمرد و ابراز داشت: کسب روحیه انقلابی و خدمتگزاری و اجتناب از گناه و خیانت در سایه همین تقوا به دست می‌آید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه