اخبار داغ

حمایت از تولیدات داخلی ، کمک به اقتصاد ایران

حمایت از تولیدات داخلی ، کمک به اقتصاد ایران
ائمه جماعات این هفته نماز جمعه در چهارمحال و بختیاری همه مردم را به حمایت از کالا و تولیدات داخلی تشویق و دعوت کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ ائمه جماعات این هفته نماز جمعه در خطبه های خود با اشاره به شعار سال ۹۷ همه مردم را به حمایت از تولیدات و کالاهای ایران دعوت کردند و از آن ها خواستند با حمایت خود از تولیدات داخلی به اشتغال زایی جوانان کمک کنند.

ضرورت حمایت از کالا و تولیدات داخلی در زندگی روزمره

خطیب جمعه شهرکرد گفت: همه ما باید در زندگی روزمره خود تلاش کنیم تا از کالا و تولید ایرانی حمایت داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرکرد با اشاره به عملیات جنگی رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته در سوریه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جواب خود را از بخش کوچکی از مقاومت در یمن دریافت کرد.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که خشم حزب الله و نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی خسارت و زیان بزرگی را در پی خواهد داشت.


خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن روز ارتش در هفته آینده، اضافه کرد: به فضل خداوند تمامی نیروهای ارتش، بسیج و انتظامی جمهوری اسلامی در کمال اعتدال و انسجام زیر نظر فرماندهی ولایت فقیه خدمت می‌کنند.

نکونام با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی با توان زمینی و هوایی بالایی که دارد می‌تواند در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کند، ادامه داد: افرادی که نگاه به بیرون از کشور دارند نباید به سمتی حرکت کنند که توان موشکی کشور را به سرنوشت دانش هسته‌ای دچار کنند.

وی با اشاره به اینکه اصل عبادت در زندگی روزمره مردم گم شده است، گفت: عبادت صراط مستقیم خداوند است و باید جزو اصول اولیه امورات زندگی هر فردی باشد.

امام جمعه شهرکرد، با بیان سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات کشور تقوا است، افزود: وجود تقوا به معنای پاک زندگی کردن، پایمال نکردن حق مردم، تکریم ارباب رجوع و خوردن لقمه حلال است؛ اگر تقوا در زندگی مردم کشور جاری شود کارها اصلاح می‌شود و تولید داخلی افزایش می یابد.

نکونام اضافه کرد: عبادت در زندگی ما جزو اصول باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

وی ضمن گرامیداشت عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص)، ادامه داد: در آیات قرآن کریم آمده است که در هنگام مبعوث شدن پیامبران خداوند مخالفانی وجود داشته است؛ امروز همه ما باید از پیامبر، ائمه معصومین و ولایت فقیه که جانشین این بزرگواران است تبعیت کنیم.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: در حال حاضر افراد زیادی هستند که می‌خواهند جامعه را به گمراهی ببرند، باید بدانیم که راه روشن ما راه امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

دشمنان نسبت به قدرت روز افزون نظام اسلامی احساس خطر کرده‏ اند

امام جمعه فارسان گفت: علت تهاجم ‏هاى بى‏ سابقه کنونى بر ضد نظام اسلامى، قدرت روز افزون این نظام است، زیرا دشمنان از این‏ قدرت فزاینده، به ‏شدت احساس خطر کرده ‏اند و حملات خود را افزایش داده‏ اند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه شهر فارسان گفت: مطلب که باید اینجا اظهار نگرانی کرد این است که در ماه ‏هاى گذشته باخیانت کشورهاى عربى و تلاش صهیونیست‏ ها و تیم ترامپ براى تحقق «معامله قرن» فشارها علیه غزه بسیار افزایش‌یافته است. سخنان بن سلمان و حمله به حماس و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستى نشان‌دهنده آن است که سال پیش رو براى فلسطین و حامیان مقاومت سال بسیار سرنوشت‌ساز و سختى خواهد بود؛ و راه‌حل همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند فقط و فقط مقاومت است.

وی تصریح کرد: ما امروز شاهدیم که آل سعود دست در دست آمریکا و صهیونیست‌ها جریانات تکفیری و تروریستی را ترویج می‌کنند، پایه ترور و تکفیر خودشان هستند. سال قبل آمدند بندهایی را در یک قطعنامه بی‌ارزش گنجانده‌اند که حزب‌الله را مورد تعرض قرار دهند. این‌ها فکر را نمی‌کنند اگر حزب‌الله و جریان مقاومت نبود و اگر اقتدار ایران اسلامی نبود، امروز بغداد و دمشق و بسیاری از پایتخت‌های این‌ها در اختیار همین تکفیری‌ها و داعشی ها بود.

وی بیان داشت: امروز صهیونیست‌ها بر آن‌ها حاکم بودند. حزب‌الله مقابل آن‌ها ایستاد، مقاومت اسلامی مقابل آن‌ها ایستاد. به‌هرحال با توجه به اوضاع منطقه و کشور می‌بینیم.

حجت والسلام والمسلمین ملک پور افزود: در طول تاریخ ایران اسلامى هیچ مقطعى را نمى‏توان پیدا کرد که کشور این‏گونه آماج تهدیدات، تحریم‏ها و فشارهاى گسترده نظامى، سیاسى و اقتصادى قدرت‏هاى سلطه باشد و اما درعین‌حال بتواند بااقتدار و توان کم‏نظیر، اهداف و راهبردها و منافع ملى خود را بدون اتکای به دیگران دنبال کند.

وی گفت: در این عرصه، مردم ایران شرایط متفاوتى را از گذشته دور تجربه کرده ‏اند، دورانى که به دلیل ضعف دولت مردان حاکم در زمان قاجار، بیگانگان با شلیک چند گلوله توپ در مرزهاى جنوبى کشور توانستند هزاران کیلومتر از خاک ایران را در شرق کشور جدا کنند.

وی اظهار داشت: در دوران ستم‏ شاهى رژیم پهلوى که شکل‏ گیرى و حکومت رضاخان و فرزندش در سایه حمایت و سلطه بیگانگان بود و کشور اگرچه به‌ظاهر مستقل بود اما مردم ایران هیچ‌گاه لذت استقلال را درک نکرده و همواره سایه سلطه بیگانگان بر اداره کشور را از طراحى و اجراى کوچک‏ترین پروژه ‏ها تا اداره ارتش و حتى انتخاب شاه، نخست‏وزیر، وزرا و حتى نمایندگان مجلس را تحمل مى‏ کردند.

امام‌جمعه فارسان گفت: به همین دلیل بود که پس از پیروزى انقلاب اسلامى، آنگاه‌که مردم ایران لذت استقلال و نفى سلطه بیگانگان را چشیدند، براى حفظ و تداوم آن از هرگونه ایثارگرى و گذشت از منافع خود، دریغ نکردند.

وی افزود: اما واقعیت این است که تشدید تحریم‏ها و فشارها علیه ایران، نه به دلیل ضعف و ناکارآمدى نظام اسلامى، بلکه به دلیل قابلیت و توانمندى ایران اسلامى و ویژگى‏ هاى فکرى و ساختارى آن در قالب نظام ولایت‌فقیه و عمق نفوذ و پایگاه آن در منطقه و جهان اسلام و آمادگى و حضور درصحنه مردم به‌رغم تحریم‏ هاى فلج‏ کننده اقتصادى و توطئه ‏هاى مختلف امنیتى، سیاسى و... دشمنان است.

وی بیان داشت: نکته ‏اى که مقام معظم رهبرى در دیدار اخیر خود با فرماندهان نظامى تأکید و با اشاره به این‏که دوران کنونى، دوران عزت جمهورى اسلامى دستور فرمودند: علت تهاجم ‏هاى بى ‏سابقه کنونى بر ضد نظام اسلامى، قدرت روزافزون این نظام است، زیرا دشمنان از این ‏قدرت فزاینده، به‏ شدت احساس خطر کرده ‏اند و حملات خود را افزایش داده ‏اند.


حمایت از کالای ایرانی به اشتغالزایی جوانان کمک می کند

حجت الاسلام قاسم پور گفت: تولید کالای باکیفیت توسط تولید کنندگان، شرط مهمی برای استقبال فروشندگان و خریداران است چرا که اگر کالایی از کیفیت لازم برخوردار باشد مردم کشور راغب خواهند شد از نمونه داخلی آن استفاده کنند و به سمت کالاهای مشابه خارجی نمی روند.

حجت الاسلام قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه های نماز جمعه لردگان ضمن تبریک عید بزرگ مبعث و با اشاره به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام 'حمایت از کالای ایرانی' تاکید کرد و گفت: شرکت های تولید کننده ایرانی باید نسبت به رعایت استانداردها اقدام کنند تا مردم نیز با رغبت بیشتری کالای ایرانی بخرند.

حجت الاسلام قاسمپور افزود: اگر تمام مردم به دنبال جنس ایرانی باشند و جنس خارجی را نخرند دیگر بیکاری از بین می رود اگر به دنبال جنس خارجی باشیم و از جنس ایرانی استفاده نکنیم اینجاست که کارخانجات می خوابند و کارگران بیکار می شوند شما ببینید همین تلگرام یعنی پول در جیب کشور های خارجی و قرار دادن کاربران ایرانی به خارجی ها و دشمنان.

خطیب موقت لردگان بااشاره به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۵۸ گفت: امام راحل با افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس نهاد ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزم نظام اسلامی را برای خدمت رسانی به مردم و ضرورت رفع مشکلات جامعه در حوزه مسکن به همگان متذکر شد.

وی خاطرنشان کرد : بعد از گذشت حدود ۴ دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان مشکلات مسکن از جمله دغدغه های اقشار مختلف جامعه است اما می توان با عزم جدی مسئولان بنیاد مسکن ، مشارکت مردمی و خیران این حوزه برای رفع نیازهای عمومی موثر واقع شد.

قاسم پور افزود : بنیاد مسکن جلوه دیگری از برکات انقلاب اسلامی به مستضعفان و محرومان جامعه است که توانست غبار محرومیت در حوزه مسکن به ویژه در سال های نخست انقلاب را از پیشانی بسیاری از محرومان بزداید.

وی درادامه به انتصاب برهان حسین پور به عنوان فرماندار لردگان اشاره داشت گفت: خدا را شاکر هستیم که فردی بومی و آشنای به شهرستان و مسائل و مشکلات انتخاب شد ئ امیداریم تمام عزم و جزم خود را در جهت یاری و کمک به مناطق محروم و پیشرفت شهرستان بردارند.

وی به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: سپاه افتخار ایران است در همه عرصه های علمی فرهنگی، سازندگی و نظامی و دفاعی برای کشور سپاه مظلوم واقع شده است تمام استکبار از نام سپاه و سردار سلیمانی می ترسند ومی لرزند اما یک عده ای هم در داخل سخن دشمن را می زنند و بد سپاه را می گویند در این فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی اما این را بدانید سپاه در دنیا بر اندام دشمن لرزه بر انداخته است و از او حساب می برند وبه کور چشم دشمنان پیروزی از آن سپاه است چون راه خدا و بندگی را می روند .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, ضرورت حمایت از کالا و تولیدات داخلی در زندگی روزمره,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمنان نسبت به قدرت روز افزون نظام اسلامی احساس خطر کرده‏ اند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حمایت از کالای ایرانی به اشتغالزایی جوانان کمک می کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه