اخبار داغ

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس:

بیش از 2600 حادثه در سال گذشته رخ داد/ یک هزار و 384 نفر از شهروندان نجات‌یافتند

بیش از 2600 حادثه در سال گذشته رخ داد/ یک هزار و 384 نفر از شهروندان نجات‌یافتند
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار و 500 حادثه در شهر بندرعباس رخ داد که این تعداد بیش از هزار و 350 مورد آن آتش‌سوزی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرجام دانش، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به آمار حوادث سال 96، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و 500 حادثه در شهر بندرعباس رخ داد که این تعداد بیش از هزار و 350 مورد آن آتش‌سوزی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرجام دانش، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار , فرهنگ کده,  با اشاره به آمار حوادث سال 96، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و 500 حادثه در شهر بندرعباس رخ داد که این تعداد بیش از هزار و 350 مورد آن آتش‌سوزی بوده است.,

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بیشترین عملیات اطفاء حریق مربوط به منازل مسکونی با بیش از 440 حادثه و ضایعات هم با بیش از 400 حادثه بوده است، افزود: بیشترین عملیات امداد و نجات با بیش از 380 حادثه در زمینه‌ آسانسور و نزدیک به  300 حادثه در زمینه‌ محبوس شدن در خوردو، منزل و مغازه بوده است.

,

دانش با بیان اینکه در سال گذشته عامل گاز، علت اصلی بیش از 190 حادثه بوده است، تصریح کرد: بیش از 280 حادثه آتش‌سوزی، بر اثر اتصالی برق بوده که از این تعداد منازل مسکونی با بیش از 160 حادثه بیشترین حادثه را داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه در عملیات بعد سانحه تصادفات خودرو نیز بیش از 100 سرنشین نجات یافته اند، گفت: عمده این حوادث در زمینه خودروهای سبک بوده که نقص فنی علت عمده بروز این آتش سوزی‌ها بوده است.

,

دبیر کارگروه آتش‌نشانی و مواد خطرناک استان دلیل بروز بیشتر حوادث آتش‌سوزی را سهل‌انگاری دانست و بیان کرد: تیم امداد و نجات و آتش نشانی بندرعباس، موفق شدند در سال گذشته تعداد یک هزار و 384 نفر از شهروندان بندرعباسی را نجات دهند.

,

دانش خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدن تیم امداد و نجات به محل وقوع حادثه در سال گذشته 3 دقیقه و 15 ثانیه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه