اخبار داغ

در راستای حمایت از تولید ملی؛

اسدآباد،صاحب کارخانه "رینگ آلومینیومی" می شود/ وعده های مسئولان به منظور تحقق شعار سال

اسدآباد،صاحب کارخانه "رینگ آلومینیومی" می شود/ وعده های مسئولان به منظور تحقق شعار سال
رینگ آلومینیومی خودرو یکی از محصول صنعتی است که همچنان در ایران وارد می‌شود و با پیگیری مسئولان اسدآباد یک سرمایه‌گذار بخش دولتی به دنبال احداث این مجموعه صنعتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رهبر معظم انقلاب در اولین روز از فروردین‌ماه امسال با نامگذاری سال به نام "حمایت از تولید ایرانی" دست روی خلاصه و چکیده‌ای از تولید و اقتصاد گذاشتند و حجت را بر همگان تمام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

حال همت و تلاش مسئولان و کارآفرینان در جهت تحقق این شعار بیش از هر چیز نیاز است؛ با توجه به موضوع خشک‌سالی در شهرستان اسدآباد چند وقتی است مسئولان صنعتی شدن این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌اند و به دنبال جذب سرمایه گذرانی در این زمینه هستند.

,

 

,

*تلاش نماینده مجلس و فرماندار برای احداث یک کارخانه صنعتی
با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان اسدآباد یکی از محصولات صنعتی که در سطح کشور چندان تولید نمی‌شود و بیشتر وارداتی است، با جذب سرمایه‌گذاری در حال انجام است.

, *تلاش نماینده مجلس و فرماندار برای احداث یک کارخانه صنعتی, *تلاش نماینده مجلس و فرماندار برای احداث یک کارخانه صنعتی,
,

 

,

این محصول صنعتی که با عنوان «رینگ آلومینیومی ماشین» یکی از قطعات خودرو را شکل می‌دهد، قرار است توسط یک سرمایه‌گذار ایرانی و البته از شرکت سهامی ایران وابسته به اقتصاد و دارایی در شهرک صنعتی شهر اسدآباد احداث شود.

,

 

,

در این زمینه گفتگویی با مسئولان و سرمایه‌گذار داشته‌ایم که در ادامه آمده است؛

,

 

,

*برای تحقق شعار سال همه باید بسیج شوند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار نافع؛ اظهار کرد: در راستای شعار امسال با عنوان حمایت از تولید ایرانی همه صاحب‌نظران و سرمایه‌گذاران کشور بسیج هستند که به این شعار تحقق ببخشند.

, *برای تحقق شعار سال همه باید بسیج شوند, *برای تحقق شعار سال همه باید بسیج شوند,
, نافع,

 

,

اکبر رنجبرزاده گفت: در این زمینه سرمایه‌گذاری از گروه اقتصادی امید وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی، بانک سپه و البته شرکت سهامی از شرکت‌های بزرگ اقتصادی را برای تولید قطعات رینگ آلومینیوم ماشین جذب کردیم که به‌زودی کلنگ زنی این کارخانه انجام می‌شود.

,

 

,

*رینگ ماشین وارداتی است
وی گفت: با توجه به نیاز کشور به رینگ آلومینیوم ماشین و وارداتی در این زمینه انجام می‌شود، ضروری بود که این کارخانه در داخل ایجاد شود، البته تعدادی کارخانه در این زمینه وجود دارد که کفاف نیاز مردم را نمی‌دهد .

, *رینگ ماشین وارداتی است, *رینگ ماشین وارداتی است,
,

 

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 10 میلیون رینگ در کشور با توجه نیاز جانبی احتیاج است که سه کارخانه موجود پاسخگوی آن نبوده است

,

, ,

*پیش‌بینی ساخت حدود سه میلیون قطعه رینگ ماشین
وی افزود: پیش‌بینی ساخت حدود سه میلیون قطعه رینگ ماشین در این مجموعه وجود دارد که یک‌میلیون قطعه آن در فاز اول و به همین ترتیب در فاز دوم و سم هم ساخته شود.

, *پیش‌بینی ساخت حدود سه میلیون قطعه رینگ ماشین, *پیش‌بینی ساخت حدود سه میلیون قطعه رینگ ماشین,
,

 

,

رنجبرزاده اذعان داشت: اقدامات فنی و توجیهی و اقتصادی آن را احصاء کردند و با کشورهایی که این تکنولوژی را داشتن، مکاتباتی را داشتند که جمع‌بندی آن این است که هر 22 میلیون یورو در هر فاز نیاز به سرمایه‌گذاری است البته با بازه زمانی که سرعت داشته باشد.

,

 

,

*سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی کارخانه ساخت رینگ ماشین در اسدآباد
وی گفت: در این زمینه 150 میلیارد تومان در فاز دوم و در فاز دو وسوم 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد که این شرکت وابسته به اقتصاد و دارایی این مجموع را احداث خواهد کرد.

, *سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی کارخانه ساخت رینگ ماشین در اسدآباد, *سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی کارخانه ساخت رینگ ماشین در اسدآباد,
,

 

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مکان‌یابی این پروژه صنعتی در شهرک صنعتی انجام‌شده است که بیش از 4 هزار هکتار ازا اراضی شهرک صنعتی به این امر اختصاص داده شد.

,

 

,

*اشتغالزایی 700 نفر در سه فاز کارخانه رینگ ماشین
وی خاطرنشان کرد: با احداث این پروژه صنعتی در فاز اول 300 نفر و در فاز دوم و سوم نیاز درمجموع 700 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

, *اشتغالزایی 700 نفر در سه فاز کارخانه رینگ ماشین, *اشتغالزایی 700 نفر در سه فاز کارخانه رینگ ماشین,
,

 

,

رنجبرزاده تصریح کرد: با توجه به حجیم بودن این قطعه خودرو در حمل‌ونقل و نگهداری و انبارداری بیش از 3 هزار نفر نیز در سه فاز اشتغال غیرمستقیم خواهد داشت.

,

 

,

*سرمایه گذار شرکت اقتصادی امید مورد اطمینان است
وی افزود: این سرمایه‌گذار قابل‌اطمینان است و نیاز اساسی کشور و ارز از کشور خارج نمی‌شود و اشتغال‌زایی در کشور ایجاد می‌شود و بخشی زیادی از بیکاری جوانان پاسخ داده می‌شود.

, *سرمایه گذار شرکت اقتصادی امید مورد اطمینان است, *سرمایه گذار شرکت اقتصادی امید مورد اطمینان است,
,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با در این زمینه به خبرنگار ما، گفت: در راستای توسعه اسدآباد و با پیگیری نماینده مجلس و استاندار در طی یک سال گذشته بالغ‌بر هزار میلیارد تومان طرح‌های بزرگ صنعتی سرمایه‌گذاری شده است که از این میزان 400 میلیارد به بهره‌برداری و در حال انجام است.

,

 

,

*اسدآباد ظرفیت و پتانسیل صنعتی شدن را داراست
حسین افشاری افزود: این میزان اعتبار هزینه شده در طی یکسال گذشته نشان از این دارد که بستر برای صنعتی شدن با لحاظ آمایش سرزمین و ملاحظاتی در این زمینه زیست محیطی آماده است.

, *اسدآباد ظرفیت و پتانسیل صنعتی شدن را داراست, *اسدآباد ظرفیت و پتانسیل صنعتی شدن را داراست,
,

وی افزود: طرح صنعی قطعات خودرو در این شهرستان در حال پیگیری و انجام است، از مجموعه شرکت خوش‌نام کشور است و نماینده این شرکت از این شهرستان بازدید و مکانی را در شهرک صنعتی برای این امر در نظر گرفته‌ایم.

,

 

,

*ایجاد اشتغال 300نفر در فاز اول کارخانه ساخت رینگ
فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در فاز اول  22 میلیون یورو بالغ‌بر 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است که در فاز الو می‌تواند بیش از 300 شغل مستقیم ایجاد و البته در فازهای دیگر هم بیش از 600 شغل را ایجاد خواهد کرد.

, *ایجاد اشتغال 300نفر در فاز اول کارخانه ساخت رینگ, *ایجاد اشتغال 300نفر در فاز اول کارخانه ساخت رینگ,
,

 

,

وی مکان گزینی که برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم، شهرک صنعتی است، و ورد تائید مدیران کل برق، محیط‌زیست و صنعت، معدن و تجارت است.

,

, ,

زیر ساختها برای ایجاد مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی مهیاست
افشاری افزود: خدمات زیرساختی مانند انرژی برق گاز مهیا است و شرکت برق قول مساعد برای تأمین 2 مگابایت برق را داده‌اند.

, زیر ساختها برای ایجاد مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی مهیاست, زیر ساختها برای ایجاد مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی مهیاست,
,

 

,

وی افزود: این شهرک صنعتی به لحاظ دسترسی به جاده اصلی بزرگراه کربلا در مجاورت این شهرک است و انتقال خط ریلی هم از این مسیر خواهد گذشت، لذا بستر مناسبی برای این طرح وجود دارد.

,

 

,

*کمتر از دوساعت بعداز تکمیل پرونده طرح مجوز صادر میشود
فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های بزرگ صنعتی را داراست و طبیعتاً مدیران کل هم کمتر از دو ساعت مجوز این طرح بعد از تکمیل مدارک ارائه خواهند شد.

, *کمتر از دوساعت بعداز تکمیل پرونده طرح مجوز صادر میشود, *کمتر از دوساعت بعداز تکمیل پرونده طرح مجوز صادر میشود,
,

 

,

وی تأکید کرد: امیدواریم طرح رینگ آلومینیومی ماشین در طی یک سال و نیم آینده یعنی شهریور سال 88 به بهره‌برداری کامل برسد.

,

 

,

*امکان سنجی لازم برای ساخت این کارخانه صورت گرفته
سرمایه‌گذار تهرانی نیز در این زمینه ، با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان اسدآباد برای سرمایه‌گذاری به خبرنگار ما، گفت: مطالعه برای امکان‌سنجی برای اجرای یک پروژه صنعتی که زیرساخت‌های لازم را در ای شهرستان دارد و امکان توسعه و اشتغال‌زایی را برای این شهرستان خواهد داشت.

, *امکان سنجی لازم برای ساخت این کارخانه صورت گرفته, *امکان سنجی لازم برای ساخت این کارخانه صورت گرفته,
,

 

,

کیومرث مبلغ صابری بابیان اینکه مجموعه سرمایه‌گذاری امید یک سرمایه‌گذاری چند رشته ای است، افزود: درزمینهٔ قطعات سازی خودرو چند کارخانه بزرگ احداث‌شده است که در خصوص رینگ خودرو نیز یک محصول مشابه سرمایه‌گذاری قبلی وجود دارد اما با مطالعاتی که در حال انجام است، به دنبال ساخت آخرین فناوری  در این زمینه هستیم.

,

وی گفت: با توجه با نیازسنجی و تقاضای که در کشور شده است، مذاکراتی را با مدیران صنایع خودروسازی شده است و نگاه ما برای ورود به این طرح‌ها پیاده‌سازی پروژه‌های با آخرین فنّاوری است.

,

 

,

*تقاضا برای این قطعه بالاست
سرمایه‌گذار تهرانی افزود: نیت ما از سرمایه‌گذاری درزمینهٔ قطعه‌سازی رینگ خودرو آماده‌سازی برای تقاضای آتی کشور است.

, *تقاضا برای این قطعه بالاست, *تقاضا برای این قطعه بالاست,
,

 

,

وی افزود: همچنان تقاضا و وارداتی درزمینهٔ قطعات خودرو در کشور وجود دارد و با توجه به وجود مواد اولیه و نیروی مجرب و جوان در کشور این ظرفیت وجود دارد که سرمایه‌گذاری در آن بازه اقتصادی داشته باشد.

,

 

,

*به دنبال فناوری جدید رینگ خودرو هستیم
مبلغ صابری خاطرنشان کرد: مطالعات امکان‌سنجی ما برای اجرای این طرح به پایان رسیده است و درصدد این هستیم که با حمایت مسئولان در شهرستان و استان در اسرع وقت عملیات اجرایی ساخت این مجموعه را آغاز کنیم و طبق زمان‌بندی که فرماندار داشتند، این هدیه را به مردم این استان و شهرستان خواهیم داشت.

, *به دنبال فناوری جدید رینگ خودرو هستیم, *به دنبال فناوری جدید رینگ خودرو هستیم,
,

 

,

وی کلنگ زنی این پروژه صنعتی را در فصل بهار دانست و گفت: اولویت اول برای اشتغالزایی استفاده از افراد بومی شهرستان و استان خواهد بود و در صورت نبود متخصص در شهرستان این از خارج استان خواهیم داشت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه