اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

تجاوز و گستاخی آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند

تجاوز و گستاخی آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: بی شک بمباران دمشق برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه آمریکا و غرب در سوریه است و آن ها باید بدانند که بی شک تجاوز و گستاخی شان بی پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگتر از قبل در انتظارشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از انقلاب نیوز حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی ، شامگاه شنبه در سخنرانی نخستین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی اظهار داشت: حضور در میدان جهاد و شهادت یکی از مهم ترین امتحان های الهی است، که رمز موفقیت در جهاد اکبر ، گذشتن از سیم خاردار هوای نفس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی گفت: مادامی که انسان ها ، خودساخته و مهذب نشوند، نمی توانند در عرصه جهاد و ایثار و شهادت موفق باشند، ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل تر از آن همواره با دشمن درحال مبارزه هستیم.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: از مهم ترین عوامل و مولفه های موفقیت در این نبرد تمام عیار، ایمان به خدا، صبر و توکل، ولایت مداری و خودسازی و تهذیب نفس است، همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس این گونه بودند و بر دشمنان به اذن و یاری الهی تحت هدایت های امام راحل ،پیروز شدند.

,

حجت الاسلام شیرازی گفت: شهدا با اراده‌ای که داشتند در مقابل تمام سختی‌های جنگ تحمیلی ایستاده و یک قدم هم عقب نشینی نکردند و حال آن که امروز متاسفانه عده ای بی توجه به ارزش ها و دستاوردهای خون مطهر شهدا ، به دنبال خیانت به انقلاب و نظام هستند.

,

وی تاکید کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با خدای متعال  در مناجات و شب زنده داری ها به خصوص در نزدیکی شب های عملیات حالات عجیب و عقیمی داشتند، ر دوران جنگ تحمیلی به خوبی شاهد بودیم که همه دنیا مقابل ایران اسلامی و انقلابی قرار گرفته بود و دشمنان به خیال خود می خواستند که کار انقلاب و نظام اسلامی را یکسره کنند اما امروزه به لطف الهی و به برکت خون شهدا ، شاهد شکل گیری بسیج جهانی اسلام براساس خواست و فرمایش حضرت امام در بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: بی شک بمباران دمشق برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه آمریکا و غرب در سوریه است و آن ها باید بدانند که بی شک تجاوز و گستاخی شان بی پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگتر از قبل در انتظارشان است، بی شک امت اسلامی و به خصوص محور مقاومت در منطقه کاری خواهند کرد که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت علنی از این تجاوز احمقانه خود ابراز پشیمانی کنند.

,

حجت الاسلام شیرازی افزود:  رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خویش تصریح فرمودند که نسل آینده شاهد سقوط آمریکا خواهد و ما به این موضوع ایمان و اعتقاد داریم، کما این که ایشان پیشتر فرموده بودند که اسراییل غاصب 25 سال آینده را به چشم نخواهد دید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه