اخبار داغ

فرماندار بهارستان:

تثبیت امنیت بهارستان در گرو تلاش‌های نیروی انتظامی است

تثبیت امنیت بهارستان در گرو تلاش‌های نیروی انتظامی است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهارستان در جهت کاهش آمار جرایم و همچنین تثبیت امنیت تا به امروز لایق تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور، فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نشست با فرمانده انتظامی، رؤسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان بهارستان، اظهار داشت: این جلسه در جهت تثبیت امنیت در سطح شهرستان و تداوم کاهش آمار جرایم برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,
وی در ادامه با بیان جزئیات نشست برگزار شده با نیروهای انتظامی بهارستان، گفت: در طول این نشست که در محل سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری بهارستان برگزار شدگردید، از تلاش‌های عوامل انتظامی قدردانی صورت گرفت.
,
 
,
سلیمان‌پور همچنین باتاکید بر امنیت مثال‌زدنی حاکم بر کشور، عنوان کرد: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه به‌شمار می‌رود.
,
 
,
وی در ارتباط با لزوم و اهمیت حضور نیروی انتظامی در جامعه، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی برخاسته از بطن مردم هرچه موفقیت بیشتری در انجام ماموریت‌های خود کسب کند اعتماد و احساس امنیت عمومی نیز به همان اندازه افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان بهارستان با ابراز رضایت از روند عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: کاهش آمار جرایم در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ و حصول وضعیت مطلوب امنیتی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان است.

وی در پایان با توجه به لزوم ادامه این روند و تشدید فعالیت‌های پلیس در شهرستان، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی شهرستان بهارستان می بایست در راستای ایجاد ثبات امنیتی و همچنین تداوم روند کاهش آمار جرایم مصمم باشند و شهروندان نیز در این مسیر به وظایف شهروندی خود به درستی عمل نمایند، چراکه همه در قبال امنیت جامعه خود مسئول هستیم.
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه