اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیش از 22 کیلو‌گرم‌ مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف و ضبط شد

بیش از 22 کیلو‌گرم‌ مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 22 کیلو 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی در زنجان خبر‌داد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند. فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های شرقی به وسیله دو دستگاه خودرو به استان‌های غربی کشور منتقل و توزیع کند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل 4 تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند متهمان را با دو دستگاه کامیون در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان 22 کیلو 450 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در کامیون ها جاسازی شده بود کشف کردند، گفت‌: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

,

سردار آزادی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر ابراز کرد: بدون شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

کشف 3 کیلو گرم تریاک در "زنجان"

,

براساس گزارش پلیس زنجان سه کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

,

براساس این گزارش ماموران پلیس راه آهن شمالغرب به یک نفرمسافر داخل راه آهن مشکوک و پس ازبازرسی از داخل کوله پشتی وی مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف می‌کنند‌.

,

در این عملیات پس از دستگیری متهم تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، به مرجع قضایی تحویل داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه