اخبار داغ

بر اساس اعلام ایستگاه های پایش دائم محیط زیست؛

هوای اصفهان پاک شد

هوای اصفهان پاک شد
شاخص آلودگی هوا نشان گر این است که اصفهان امروز هوایی پاک را تجربه می کند. این شاخص فقط در خیابان پروین با عدد ۵۵ هوایی سالم را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رضا کریمیان در تشریح وضعیت جوی اصفهان بیان کرد: در چند روز گذشته شاهد بارش هایی در نقاط مختلف بودیم که بیشترین بارش های بهاری در 24 ساعت گذشته در شهرستان های نطنز با سه وسه دهم و خور و بیابانک دو و هفت دهم میلی متر گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شهرستان های اردستان و گلپایگان هم به ترتیب یک دهم و دو دهم میلی متر باران را تجربه کردند.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطر نشان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیان گر تداوم فعالیت سامانه ها و بارش تا اواسط هفته بر روی استان است که در روز دوشنبه با تقویت سامانه بر شدت ناپایداری ها اضافه می شود.

,

هم اکنون نائین با 16 درجه و داران و چادگان با هفت درجه بالای صفر گرم ترین و خنک ترین مراکز استان هستند.

,

همچنین بنا بر اعلام سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شاخص آلودگی هوا نشان گر این است که اصفهان امروز هوایی پاک را تجربه می کند. این شاخص فقط در خیابان پروین با عدد 55 هوایی سالم را نشان می دهد.

,

همچنین خمینی شهر با شاخص 62، شاهین شهر با شاخص 71، سجزی با شاخص 71 و نجف آباد  با شاخص 66 هوایی سالم دارند.

,

بر اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از صفر تا 50 هوای پاک، 51 تا 100 هوای سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه‌های حساس، 151 تا 200 ناسالم برای عموم، 201 تا 300 بسیار ناسالم، 301 تا 500 خطرناک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه