اخبار داغ

دبیر دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خبرداد؛

فیلتر پیام رسان های خارجی در آینده نه چندان دور

فیلتر پیام رسان های خارجی در آینده نه چندان دور
نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نه چندان دور فیلتر پیام رسان های خارجی انجام خواهد شد، گفت: گروه ها و کانال های موجود در تلگرام و سایر پیام رسان های خارجی باید قبل از اجرای فیلترینگ به پیام رسان های ایرانی انتقال داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به انتخاب هوشمندانه شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امام خامنه ای در سال های اخیر با بررسی همه جانبه مشکلات و مسائل کشور و انتخاب شعار سال، نسخه شفابخش اقتصاد مملکت را ارائه داده و فعالیت پیرامون این شعارها را به مسئولان کشور گوشزد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شعار های سال توسط قوه مجریه و مقننه مغفول مانده است

, شعار های سال توسط قوه مجریه و مقننه مغفول مانده است, شعار های سال توسط قوه مجریه و مقننه مغفول مانده است,

نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قدرت اجرایی در کشور ندارد، گفت: قوای مقننه و مجریه در راس کشور باید این نسخه های شفابخش را عملیاتی کنند که متاسفانه این دو قوه در این مورد ضعیف عمل کرده اند و شعار های  رهبری هر سال مغفول مانده است.

,

وی بالا رفتن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را موجب توسعه و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: تقویت باور مردم برای استفاده از اجناس ایرانی در منزل، محل کار و سطح جامعه مستلزم انجام کار فرهنگی در این زمینه است که قطعا با افزایش کیفیت کالاها توسط تولیدکنندگان نتیجه خوبی در اقتصاد کشور حاصل خواهد شد.

,

موانع کسب و کار تولیدکنندگان داخلی باید برداشته شود

, موانع کسب و کار تولیدکنندگان داخلی باید برداشته شود, موانع کسب و کار تولیدکنندگان داخلی باید برداشته شود,

ابوترابی با اشاره به وجود مشکلات و موانع تولیدکنندگان ایرانی، یادآور شد: موانع کسب و کار تولیدکنندگان داخلی باید برداشته شود تا کالای خوب ایرانی به بازار عرضه شود.

,

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور با بیان اینکه نمایندگان در زمینه فرهنگ سازی پیرامون شعار سال اقدامات مختلفی را انجام داده اند، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون ها و ساختارهای اداری تلاش خود را برای برداشتن موانع کسب و  کار خواهد کرد تا تولیدکنندگان برای توسعه و پیشرفت در کار خود درگیر طی کردن مراحل مختلف ادرای در سازمان های دولتی نباشند.

,

عزمی در دولت، مجلس و قوه قضائیه برای مبارزه با قاچاق وجود ندارد

, عزمی در دولت، مجلس و قوه قضائیه برای مبارزه با قاچاق وجود ندارد, عزمی در دولت، مجلس و قوه قضائیه برای مبارزه با قاچاق وجود ندارد,

وی واردات بی رویه کالاهای خارجی را ضربه به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب تاکیدات بسیاری برای مبارزه با قاچاق کالا در سال های اخیر داشته اند که متاسفانه عزمی در دولت، مجلس و قوه قضائیه پیرامون این امر مهم به وجود نیامد.

,

ابوترابی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا امری بسیار مهم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، گفت: نظارت بر مرزها و مبادی رسمی کشور، تقویت مرزبانی و مبارزه با باندهای بزرگ قاچاق کالا و مافیایی متعددی که حتی در شرکت های بزرگ دنیا فعالیت می کنند از جمله وظایف مسئولان است که باید توجه بیش تری به آن داشته باشند.

,

نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری های دولت پیرامون تحقق شعارهای سال در کشور، تصریح کرد: دولت موفقیتی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی نداشته و بهبود وضعیت معیشتی مردم مستلزم انجام برنامه ریزی و کار بزرگی است که علاوه بر آمار روزمره معلولی بیان شده انجام شود.

,

استفاده از پیام رسان های داخلی مصداق بارز حمایت از کالای ایرانی است

, استفاده از پیام رسان های داخلی مصداق بارز حمایت از کالای ایرانی است, استفاده از پیام رسان های داخلی مصداق بارز حمایت از کالای ایرانی است,

وی استفاده از پیام رسان های داخلی را مصداق بارز حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی دانست و یادآور شد: پیام رسان های داخلی با ایراداتی روبرو هستند که قطعا به مرور زمان برطرف خواهد شد و جایگرین خوبی به جای پیام رسان های خارجی هستند.

,

ابوترابی با اشاره به وجود پیام رسان های مختلف ایرانی  از جمله سروش، آی گپ، بله، سلام و ایتا، اذعان کرد: پیام رسان های خارجی علاوه بر داشتن تهدیداتی برای کشور و مردم جامعه، مقدار زیادی پول را از کشور خارج می کند و بیشتر کشور های دنیا با فیلتر کردن پیام رسان های خارجی از تولیدات داخلی خود حمایت می کنند.

,

گروه ها و کانال های موجود در پیام رسان های خارجی به پیام رسان های ایرانی انتقال داده شود

, گروه ها و کانال های موجود در پیام رسان های خارجی به پیام رسان های ایرانی انتقال داده شود, گروه ها و کانال های موجود در پیام رسان های خارجی به پیام رسان های ایرانی انتقال داده شود,

نماینده مردم تیران و کرون و نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نه چندان دور فیلتر پیام رسان های خارجی انجام خواهد شد، گفت: گروه ها و کانال های موجود در تلگرام و سایر پیام رسان های خارجی  قبل از اجرای فیلترینگ به پیام رسان های ایرانی انتقال داده شود تا علاوه بر ایجاد یک اشتغال واقعی ایرانی با خطرات موجود استفاده از این نوع شبکه های خارجی مبارزه شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه