اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی نطنز:

قاچاقچی چوب در تاغزارهای بخش امامزاده نطنز دستگیر شد+ تصویر

قاچاقچی چوب در تاغزارهای بخش امامزاده نطنز دستگیر شد+ تصویر
رئیس اداره منابع طبیعی نطنز، گفت: ساعت دو بامداد ۲۴ فروردین همکاری ماموران یگان حفاظت دو اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های نطنز و آران بیدگل قاچاقچی چوب جنگلی تاغ از اهالی روستای فمی را در تاغزارهای بخش امامزاده دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سعید زمانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با قاچاقچیان چوب جنگلی تاغ در بخش امامزاده همواره در طول سال های اخیر از اولویت های اصلی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نطنز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نطنز، افزود: این اداره تاکنون موفق به شناسایی و دستگیری چندین قاچاقچی چوب جنگل دست کاشت تاغ در بخش امامزاده شده است که بیشتر آن ها شبانه اقدام به این کار می کردند.

,

وی تصریح کرد: ساعت دو بامداد ۲۴ فروردین همکاری ماموران یگان حفاظت دو اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های نطنز و آران بیدگل قاچاقچی چوب جنگلی تاغ از اهالی روستای فمی را در تاغزارهای بخش امامزاده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

,

زمانی با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق چوب با جدیت در دستور کار است، گفت: از مجموع ۸۰ هزار هکتار بیابان در سطح شهرستان نطنز بالغ بر ۲۵ هزار هکتار آن به خاطر حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از فرسایش بادی، جنگل‌ های تاغ کاشت شده است.

,

وی اضافه کرد: توسعه شهرها و روستاها و کشاورزی در روستاها با وجود این تاغ زارها امکان پذیر شده است و این اداره هر ساله طرح های مختلفی را برای حفظ این ۲۵ هزار هکتار از تاغ زارها اجرا می کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه