اخبار داغ

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

کمبود آب شرب شهر زرین آباد با حفر یک چاه جدید تامین می‌شود/ وضعیت آب‌های زیر‌زمینی در استان زنجان به شدت بحرانی است

کمبود آب شرب شهر زرین آباد با حفر یک چاه جدید تامین می‌شود/ وضعیت آب‌های زیر‌زمینی در استان زنجان به شدت بحرانی است
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به تامین آن شرب مورد نیاز شهر زرین آباد زنجان گفت: کمبود آب شرب شهر زرین آباد با حفر یک چاه جدید تامین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر آب شرب شهر زرین آباد با 3 چاه تامین می‌شود اظهار کرد: این 3 چاه جوابگوی آب شرب مورد نیاز این را تامین نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آزمایش موفقیت آمیز پمپاژ چاه جدید آب شرب شهر زرین آباد خبر داد و افزود: با بهره برداری از این چاه تعداد چاه های تامین آب شرب شهر زرین آباد به 4 حلقه افزایش پیدا می کند.

,

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این چاه شامل حفر‌، تجهیز‌، احداث اتاقک‌، اجرای خط انتقال و نصب شیرآلات بوده و عمق آن نیز 80 متر بوده که قرار است بخشی از آب شرب مورد نیاز مشترکین شهر زرین آباد را تامین کند.

,

جزء قاسمی افزود: برای احداث و تجهیز این چاه  بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که در نزدیک‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی با تاکید بر ضرورت تامین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان خاطر نشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان از آب آشامیدنی با کیفیت بالا و استاندارد استفاده می‌کنند.

,

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در کشور و تحقق مصرف بهینه توسط تمام شهروندان گفت: همه باید با تمام توان بکوشیم تا نعمت آب به عنوان مایه بقای حیات بشر به نسل های آینده نیز انتقال یابد.

,

وی ابراز کرد: تامین آب شرب شهر زنجان نه تنها وضعیت مناسبی ندارد بلکه نسبت به سال گذشته بسیار نگران کننده‌تر هم شده است.

,

جزء قاسمی افزود: میزان ذخیره آب سد تهم به عنوان تنها منبع تامین آب سطحی برای شهر زنجان از 44 میلیون متر مکعب در سال گذشته امسال به 36 میلیون متر مکعب رسیده است که در کنار این منابع آب زیر‌زمینی استان نیز به نحو چشمگیری کاهش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه