اخبار داغ

سرپرست شرکت نفت منطقه زنجان خبر داد:

رشد 85 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در زنجان/سوخت رسانی به 557 روستای فاقد گاز در استان

رشد 85 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در زنجان/سوخت رسانی به 557 روستای فاقد گاز در استان
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش 85 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در 12 ماهه سال 96 در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شهبازی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه در 12 ماهه سال 96 هیچ گونه مشکلی در تامین سوخت برای شهروندان و مسافران نوروزی وجود نداشت، اظهار کرد: در حال حاضر  55 جایگاه سوخت مایع و 40 جایگاه cng  برای خدمات رسانی به شهروندان فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه 557 روستای استان زنجان فاقد گاز طبیعی بوده که شرکت نفت منطقه زنجان سوخت مورد نیاز روستاهای فاقد گاز استان  را تامین می کند، ابراز کرد: 17 هزارو 16 مصرف کننده جزء از این سوخت استفاده می کنند.

,

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به متوسط مصرف روزانه و ماهانه حامل های انرژی در 12 ماهه سال 96 اشاره کرد و عنوان داشت: به طور روزانه یک میلیون لیتر بنزین،160 هزار لیتر نفت سفید و 50 تن گاز مایع و به طور ماهانه 31 میلیون لیتر بنزین، 4 میلیون 800 هزارو لیتر نفت سفید و هزارو 500 لیتر گاز مایع در استان زنجان مصرف شده است.

,

شهبازی با بیان اینکه مصرف بنزین در استان زنجان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 با افزایش 10 درصدی مواجه شده است، تصریح کرد: مصرف نفتگاز،نفتکوره و سوختگیری هواپیماهای استان زنجان روند رو به رشتی نسبت به سال 95 داشته اند.

,

 وی به روند رو به رشد تعداد جایگاههای سوخت استان زنجان اشاره کرد و افزود: تعداد جایگاههای سوخت استان زنجان در دهه 70، 27 جایگاه بوده که این تعداد جایگاههای سوخت در دهه 90 به 55 جایگاه رسیده است.

,

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی ضمن ارتقاء تعامل با نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی به عنوان دستگاه های همکار نسبت به تشدید کنترل و نظارت نفتکشهای عبوری از محور های مواصلاتی استان و نسبت به کشف انواع فراورده نفتی و برگرداندن آن به چرخه رسمی کشور اقدامات مهمی انجام شده است.

,

شهبازی با اشاره به اینکه لیتراژ قاچاق کشف شده در استان زنجان طی 12 ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از85درصد رشد داشته است ، اضافه کرد: رشد این فراورده ها از نفتکش های عبوری از مبدا و به مقصد استان های همجوار نشانگر تلاش هدفمند مجموعه عوامل در تبدیل استان به گلوگاه قاچاقچیان فراورده های نفتی است.

,

وی در ادامه یا بیان اینکه در 12 ماهه سال 95 ،181 هزارو 210 لیتر سوخت قاچاق در استان زنجان کشف شده است، خاطرنشان کرد: کشفیات سوخت در استان زنجان طی سال 96 به 334 هزارو 680 لیتر رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه