اخبار داغ

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:

بازگو کردن خاطرات جنگ تحمیلی روایت مظلومیت انقلاب اسلامی است

بازگو کردن خاطرات جنگ تحمیلی روایت مظلومیت انقلاب اسلامی است
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: خاطرات جنگ تحمیلی بیانگر مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهاجمات دشمنان انقلاب و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  احد هوشمند ظهر امروز در پنجمین محفل خاطره و آئین رونمایی از کتاب جامانده که در سالن همایش استانداری برگزار شد اظهار داشت: بدون تردید هدف از بازنشر خاطرات جنگ تحمیلی بازگشت به گذشته نبوده بلکه بازگو کردن مظلومیت انقلاب نوپای ایران در برابر تهاجم استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری و امام شهیدان، هشت سال دفاع مقدس گنجینه خاطرات و سخنان خانواده ۲۰۰ هزار شهید، جانباز و آزاده است.

,

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی، افزود: کتاب های خاطرات رزمندگان جنگ تحمیلی بازگو کننده ارزش های انقلاب اسلامی در برابر هجمه های ناعادلانه مستکبران غربی و شرقی است.

,

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دیگر جوامع پی از جنگ جهانی دوم،اقدام به تاسیس موزه و و همچنین کاوش های ادبی و تاریخی کرده در افکار عمومی قهرمان پروری کرده اند اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران در فراوری  فرهنگی زیاد فعال نبوده و مسیرهای ورود نسل به این دنیای زیبا را خوب باز نکرده است.

,

هوشمند، ابراز داشت: حوزه هنری در سال ۹۶ خاطره کاوی را با تولید آثار نمایشگاهی، تولید مستند و پویانمایی را جدی گرفته که ۴ عنوان کتاب را برای انتشار در سال ۹۷ آماده کرده است.

,

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی، ادامه داد: از تمام حضار پنجمین محفل خاطره و آئین رونمایی از کتاب جامانده، نویسنده و راوی این کتاب ارزشمند کمال تشکر را دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه