اخبار داغ

بخشدار اصلاندوز:

اصلاندوز،بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی را در استان اردبیل دارد/جمعیت اصلاندوز به 33 هزار نفر رسیده است

اصلاندوز،بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی را در استان اردبیل دارد/جمعیت اصلاندوز به 33 هزار نفر رسیده است
بخشدار اصلاندوز با اشاره به سرشماری عمومی سال 1395 گفت:اصلاندوز بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی در استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار "سید عباس مینایی" امروز در بازدید از اجرای طرح هادی روستای جلیلو گفت:اجرای این طرح از محل اعتبارات تخصیص یافته برای دهیاری ها انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

وی ضمن تذکرات فنی به مجریان پروژه به اهالی قول داد تا نسبت به بازنگری طرح هادی روستا در اسرع وقت اقدام شود.

,

بخشدار اصلاندوز بیشترین نرخ افزایش جمعیت روستایی در استان اردبیل را مربوط به بخش اصلاندوز عنوان کرد و دلیل آن را اثربخشی سیاست های دولت در راستای عمران و آبادانی روستاها و تعلق خاطر مردم به آبادکردن روستاهای خودشان دانست.

,

مینایی با اشاره به سرشماری عمومی سال 1395 گفت:جمعیت اصلاندوز هم اکنون در حدود 33 هزار نفر بوده که نسبت به سرشماری سال 1390 تعداد 6 هزار نفر افزایش یافته است.

,

وی بر لزوم تحویل مدیریت برق و مدارس آموزشی چندین قشلاق اصلاندوز در مجاورت بخش جعفر آباد که در تقسیمات کشوری جزء بخش اصلاندوز هستند به این بخش تاکید کرد.

,

این مسئول از کاستی های موجود از جمله افت ولتاژ برق در قشلاقات ساری قویی احمدخان و شهمار و فرسوده بودن کانکس آموزش در این قشلاقات خبر داد و خواستار واگذاری این امورات به بخش اصلاندوز شد.

,

بخشدار اصلاندوز همچنین در بازدید از اقدامات احداث آبنما در مسیر ارتباطی قشلاق ساری قویی شهمار و همچنین احداث غسالخانه و پل روستایی کوچک در قشلاق ایمانقویی،با بررسی عملیات گازرسانی به این روستاها و قشلاقات،عملیات موجود را کند ارزیابی کرد و خواستار تسریع در عملیات گازرسانی به ۵۲ قشلاق بخش شد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل کلنگ زنی شده است.

,

گفتنی است،در این بازدیدها اهالی قشلاقات،دهیاران و شوراها‌ از احداث راه روستایی و تسطیح و زیرسازی روستاهای مسیر از محل اعتبارات روستایی از فرماندار شهرستان و بخشدار اصلاندوز تقدیر و تشکر بعمل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه