اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بلاتکلیفی چندین ماهه آموزش و پرورش استان زنجان ضعف مدیران وزارتخانه را نشان می‌دهد/ فقط تا پایان این هفته صبر می‌کنیم

بلاتکلیفی چندین ماهه آموزش و پرورش استان زنجان ضعف مدیران وزارتخانه را نشان می‌دهد/ فقط تا پایان این هفته صبر می‌کنیم
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به روند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بلاتکلیفی چندین ماهه آموزش و پرورش استان زنجان ضعف مدیران وزارتخانه را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بلاتکلیفی انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه به نظرم ضعیف‌ترین وزارتخانه در کشور وزارت آموزش و پرورش است، مدیران ضعیفی در راس این وزارتخانه قرار گرفتند که سبب شده همین بلا به سر این وزارتخانه بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه انتخاب یکی از گزینه قطعی شده بود که ظاهرا مشکلاتی پیش آمده است، ابراز کرد: ما هم نمی‌دانیم مسئولان وزارت آموزش چه کاری می‌کنند که روند انتخاب این همه طولانی شده است.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فردا با استاندار زنجان در این خصوص جلسه داریم، عنوان کرد: ما موضوع مدیرکل آموزش و پرورش استان و بلاتکلیفی چندین ماهه این اداره کل را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد اما این ضعف وزارت آموزش و پرورش را نشان می‌دهد که نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

,

وی بیان کرد: وزارت آموزش در درجه نخست باید یک نفر از داخل استان انتخاب کند اما اگر به هر دلیلی این گزینه وجود نداشت یک نفر دیگر را انتخاب کرده و این اداره کل را از بلاتکلیفی دربیاورد.

,

احمدی تصریح کرد: ما این هفته را هم صبر خواهیم کرد اما اگر در این مدت مدیرکل انتخاب نشد در طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش حضور جدی و فعال خواهیم داشت چرا که به نظرم مدیریت در این وزارتخانه مدیریت خوبی نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: چند استان دیگر نیز وضعیت ما را دارند و متاسفانه وزارت آموزش و پرورش نمی‌تواند تصمیم بگیرد، اینطور باید گفت که مسئولان آموزش و پرورش مدیران باکفایتی نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه