اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد

پرداخت بیش از 37 میلیارد و 414 میلیون تومان وام اشتغال در استان زنجان

پرداخت بیش از 37 میلیارد و 414 میلیون تومان وام اشتغال در استان زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با پرداخت بیش از 37 میلیارد و 414 میلیون تومان وام اشتغال برای 2683 فرصت شغلی ایجاد شده توسط کمیته امداد استان زنجان در سال 96 برنامه هدف گذاری شده 180 درصد محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با موج رسا، با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص در پویایی و شکوفایی اقتصاد جامعه اشتغال است، اظهار کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای تأمین معیشت گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بسترسازی لازم برای توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، افزود: با خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد زمینه شکوفایی استعداد جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف فراهم‌شده و در استقلال اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت تسریع می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به منحصربه‌فرد بودن فرآیند اشتغال‌زایی این نهاد برای جامعه هدف خود نیز اشاره کرد و ادامه داد: توجه کمیته امداد به مؤلفه‌های استعداد سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، مشاوره‌های شغلی قبل و حین اجرای طرح و نظارت‌های فنی بعد از ایجاد اشتغال و بازاریابی و بازار سازی موجب شده است الگوی اشتغال‌زایی این نهاد در بین دستگاه‌های فعال در بخش اشتغال منحصربه‌فرد شود.

,

صفری بابیان اینکه طرح های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان در رشته های دامداری، کشاورزی، خدمات صنفی، صنعتی وتولیدی بارویکرد اقتصاد مقاومتی وبیشتر در مناطق محروم و کم برخوردار استان بوده است، گفت: 62در صد از اشتغال در مناطق محروم و38در صد در مناطق شهری بوده است که توجه به مناطق محروم از اولویت های مهم کمیته امداد است .

,

وی به همکاری خوب بانک های عامل باکمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: هزار و889 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد 800میلیون تومان از محل بند «د» تبصره 16 قانون بودجه 754طرح با مبلغ هشت میلیاردو 414میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و 40 طرح اشتغال نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون تومان از محل صندوق کار آفرینی امید بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه