اخبار داغ

ارائه آموزش خانواده به ۴۳ هزار مددجوی کردستانی

ارائه آموزش خانواده به ۴۳ هزار مددجوی کردستانی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان گفت: ۴۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کردستان از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد در سال ۹۶ بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اصغر بنی اردلان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه خدمات حمایتی، به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت به‌عنوان یکی از اولویت‌های این نهاد توجه می‌کند، گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی، مسابقات فرهنگی و قرآنی و اردوهای زیارتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 وی ضمن اشاره به اینکه ۴۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کردستان در برنامه‌های آموزش خانواده سال ۹۶ این نهاد شرکت کرده اند، افزود: مخاطبان این دوره‌ها را دانش آموزان، دانشجویان، دختران و مادران تحت حمایت تشکیل داده است.

,

 

,

بنی اردلان بابیان اینکه بخشی از برنامه‌های این نهاد از طریق ۶ کانون دائم و ۲۲ کانون موقت در مناطق محروم و  روستایی ارائه‌شده است، گفت: ۶ هزار و ۶۰۰ مددجو در برنامه‌های فرهنگی این کانون‌ها شرکت کرده‌اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی تربیتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، افزود: اعزام چهار هزار و ۶۰۰ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و همچنین ۲۸۴ نفر به عتبات عالیات در سال ۹۶ صورت گرفته است.

,

 

,

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین ۱۷ هزار نفر از مددجویان این نهاد با اعزام مبلغان به روستاها و مناطق محروم در طرح فلاح شرکت کرده‌اند.

,

 

,

وی افزود: برای ارائه این خدمات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه