اخبار داغ

تجلیل از خانواده شهید ذبیح اله الفی در چالدران

تجلیل از خانواده شهید ذبیح اله الفی در چالدران
طی مراسمی از خانواده شهید ذبیح اله الفی یکی از شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهرستان چالدران تجلیل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای چالدران، فرمانده سپاه چالدران امروز در این مراسم خانواه های معظم شهدا ، آزادگان ، جانبازان و ایثار گران بزرگترین یاد گاران ۸ سال دفاع مقدس عنوان کردو افزود: تجلیل ، تکریم و سرکشی از آنان رشادتها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را همواره بر مسئولان یاد آوری می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است افزود : شهدا طلایه داران و پرچم داران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند .

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران به عنوان افتخارات کشور یاد کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که قدر دان خون شهیدان هستند .

,

حجت الاسلام حلمی با تاکید بر تکریم و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران دیدار با خانواده معظم شهدا را در جهت رسیدگی به مشکلات آنان یک وظیفه برای مسئولین بر شمرد و افزود :مسئولین وظیفه دارند خانواده های معزز شهدا و تمامی کسانی را که برای انقلاب زحمت کشیدند را مورد توجه قرار دهند و در راستای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی فرو نگذارند .

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه