اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش سمیرم:

هشت واحد آموزشی در سمیرم افتتاح و کلنگ زنی می شوند

هشت واحد آموزشی در سمیرم افتتاح و کلنگ زنی می شوند
هشت واحد آموزشی به همت مجمع خیران مدرسه ساز و بنیاد برکت در شهرستان سمرم، افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مدیر آموزش و پرورش سمیرم صبح امروز در نشستی با خبرنگاران، با اشاره به برپایی اولین جلسه خیران مدرسه ساز در این شهرستان، اظهار کرد: اردیبهشت ماه شاهد کلنگ زنی شش واحد و همچنین بهره برداری و افتتاح دو مدرسه در این شهرستان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمد نادری تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز را فرصتی جدید و ارزشمند برای این شهرستان دانست و گفت: این فعالیت ها و افتتاح ها با همکاری بنیاد برکت جای تقدیر داشته و باید با نگاه ویژه به این منطقه باز هم دنبال شود.

,

وی با بیان اینکه شهرستان سمیرم دارای 15 مدرسه فرسوده تخریبی و 40 مدرسه نیازمند مقاوم سازی است ادامه داد: حدود 9هزار دانش آموز در شهرها، روستاها و بخش عشایری با پراکندگی بالای روستایی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

,

این مسئول کمبود سرمایه مالی در این نهاد بزرگ فرهنگی وآموزشی را یادآور شد و گفت: اولویت نداشتن آموزش‌وپرورش در نگاه کلان برخی مسئولان جای تأسف دارد.

,

مدیر آموزش و پرورش سمیرم همچنین به اجرای طرح مهارت محور مدارس عشایری در شهرستان سمیرم اشاره داشت و افزود: اجرای موفق این طرح ملی با مشارکت 13 دانش آموز عشایری در روستای ‘دشت بال’ بخش پادنای بزرگ سمیرم به اجرا درآمد.

,

نادری اظهار کرد: دانش آموزان عشایری هفت پایه تحصیلی پیش دبستانی و اول تا ششم دوره ابتدایی در این طرح آموزش های مهارتی و حرفه ای را فرا گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه