اخبار داغ

نماینده مردم یزد خبر داد:

درخواست از رئیس جمهور برای ورود سریع به مسئله آب شرب یزد

درخواست از رئیس جمهور برای ورود سریع به مسئله آب شرب یزد
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: ما خطاب به آقای رئیس جمهور هم درخواستی را ارائه داده‌ایم و از وی خواسته‌ایم سریعتر به ماجرا ورود کند تا مشکلات بیشتر از این نشود و در همین مرحله جمع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از یزدرسا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در رابطه به رخدادهای اخیر پیرامون لوله انتقال آب یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا گفت: حرکت مردم و کشاورزان اصفهانی را می‌توان گفت هم مدیریت شده و هم مدیریت نشده است. مدیریت نشده یعنی اینکه مسئولین نمی‌توانند مردم را نسبت به اجرایی تصمیماتی که مسئولین‌شان می‌گیرند اقناع و توجیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا ,

سید ابوالفضل موسوی ادامه داد: اما ما این کار را در یزد توانسته‌ایم انجام دهیم. یعنی از مردم خواسته‌ایم که آرامش خودشان را حفظ کنند و اجازه دهند مدیران مربوطه کار خودشان را دنبال کنند.

,

وی گفت: نامه‌ای که دیروز من به مردم گزارش دادم و از آن‌ها خواهش کردم که آرامش‌شان را حفظ کنند در همین راستا بود.

,

نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد: در اصفهان اما این مسئله به طور کامل مدیریت نشده و اقداماتی انجام می‌شود که مدنظر مسئولین استان و نماینده‌های مردم در استان نیست.

,

موسوی افزود: لذا ما باید خونسردی‌مان را بیشتر حفظ کنیم. درست است که آب آشامیدنی یزد قطع شده و مشکلات استان یزد بیشتر است ولی به هر حال با توجه به شرایط حاکم بر رخدادهایی که در حال اتفاق است و خیلی هم سریع رخ می‌دهد، باید بتوانیم مدیریت کنیم و کار به مسائل سیاسی کشیده نشود و آشوبی به پا نشود.

,

وی خاطرنشان کرد: ما خطاب به آقای رئیس جمهور هم درخواستی را ارائه داده‌ایم و از وی خواسته‌ایم سریعتر به ماجرا ورود کند تا مشکلات بیشتر از این نشود و در همین مرحله جمع شود.

,

موسوی نقش‌آفرینی مسئولان استان اصفهان در این اتفاقات را رد کرد و در رابطه با برخی از مواضع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس پیرامون موضوع آب انتقالی به یزد نیز گفت: نماینده‌های مردم اصفهان هم مجبور هستند به مردم حوزه انتخابیه‌شان پاسخ بدهند همان‌طور که من هم مجبورم به مردم حوزه انتخابیه‌ام پاسخ بدهم.

,

وی تصریح کرد: به هر حال ما یزدی‌ها باید قدری با احتیاط بیشتر رفتار کنیم چون این‌گونه مسائل بیش از همه ما متضرر می‌کند و نباید اجازه دهیم که خدای ناکرده بار سیاسی این رخدادها روی دوش ما شکسته شود.

,

نماینده مردم یزد در مجلس اضافه کرد: به هر حال مسیر انتقال آب یزد حداقل تا دو سه سال دیگر از استان اصفهان است و ما باید با مردم و کشاوروزان اصفهان مدارا کنیم. باید نهایت دقت و هوشیاری را به خرج دهیم که اتفاقی نیفتد و مردم هم به ما اجازه بدهند تا این مسئله را مدیریت شده پیش ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه