اخبار داغ

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

نشاط در کردستان زمانی محقق می‌شود که خانواده ها فرزند بیکار نداشته باشند/ برخی مدیران از روی لجبازی دستاوردهای سفر رهبری به کردستان را بازگو نمی‌کنند

نشاط در کردستان زمانی محقق می‌شود که خانواده ها فرزند بیکار نداشته باشند/ برخی مدیران از روی لجبازی دستاوردهای سفر رهبری به کردستان را بازگو نمی‌کنند
مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه نشاط و شادابی لازمه زندگی است، گفت: نشاط زمانی محقق می‌شود که خانواده ها فرزند بیکار نداشته باشند اما متأسفانه عده‌ای نشاط مردم را در رقص و پایکوبی می‌بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عباس حسین پناهی ظهر امروز در دیدار اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: از زمانی که جبهه مردمی تشکیل شد در راستای اهداف انقلاب اسلامی و گفتمان انقلابی قدم‌های خوبی برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 

,

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل فراجناحی و خارج از مجوعه احزاب است، ادامه داد: کسانی که با هر فکر و عقیده‌ای به امام، رهبر، نظام و شهدا اعتقاد دارند زیر چتر این جبهه قرار می‌گیرند.

,

 

,

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با تأکید براینکه ایران گلستان در آتش است، اذعان کرد: حمله سه کشور جنایتکار آمریکا، فرانسه و انگلیس و از همه آنها جنایتکارتر یعنی عربستان به کشور سوریه به شدت محکوم است.

,

 

,

وی با انتقاد از اینکه امروز متأسفانه در مملکت ما دشمنان نظام و انقلاب با نام مسؤول در بسیاری از پستهای مدیریتی کشور حضور دارند، گفت: دشمنی برخی مسؤولان با جبهه مردمی به اندازه‌ای است که امروز برخی مدیران به چند نفر از کارمندان خود که عضو این جبهه هستند برای حضور در این جلسه اجازه نداده‌اند!، اما ما آزاده بار آمده‌ایم و هیچ وقت سنگر را ترک نخواهیم کرد.

,

 

,

حسین‌پناهی با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت 88 به کردستان، عنوان کرد: برخی از مدیران استان از روی لجبازی زورشان می‌آید دستاوردهای این سفر را بیان کنند و بعضاً این دستاوردها را نیز به نام کسان دیگری تمام می‌کنند.

,

 

,

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلابی کردستان با بیان اینکه امروز وحدت نیروهای انقلابی بسیار مورد نیاز است و اینکه به فصل پروردگار افق نظام روشن است، گفت: مردم ایران نظام را دوست دارند اما از مدیران نالایق گله‌مندند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مدیرانی انقلابی نیاز دارد، گفت: مردم کردستان مردمانی نجیب، قدردان و شریف هستند اما از مدیران دروغگو بیزارند.

,

 

,

حسین‌پناهی با اظهارامیدواری از اینکه ان‌شاءالله امسال تمام کارهای انجام نشده در سال‌های گذشته جبران شود، اظهار داشت: چرا نمایندگان دولت در کردستان اقدمات خود در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال 96 را گزارش نمی‌دهند و چرا برنامه‌های خود برای سال 97 را اعلام نمی‌کنند؟!

,

 

,

وی در ادامه با قدردانی از رسانه کُردتودی، این سایت را رسانه مردم خواند و گفت: سایت کُردتودی شجاعانه دغدغه های مردم را بیان می‌کند.

,

 

,

حسین‌پناهی با بیان اینکه نشاط و شادابی لازمه زندگی است، گفت: نشاط زمانی محقق می‌شود که خانواده ها فرزند بیکار نداشته باشند اما متأسفانه عده‌ای نشاط مردم را در رقص و پایکوبی می‌بینند.

,

 

,

وی افزود: دولت می‌گوید در کردستان اشتغال ایجاد کرده، بیاید بگوید این اشتغال در کجا ایجاد شده که مرم ما از آن خبر ندارند، از سازمان بازرسی می‌خواهیم که براقدامات مدیران نظارت داشته باشد تا آمار دروغ ارئه ندهند، چرا سازمان بازرسی مانع اقدام دولت برای کسی که می‌خواهد یک کار تولیدی انجام دهد اشد سختگیری را لحاظ و برای او مانع تراشی می‌کند، نمی شود و بر عملکرد مدیران هیچ نظارتی ندارد.

,

 

,

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: اگر داد می‌زنیم این نشانه تندروی نیست بلکه نشانه دغدغه مندی ما است و دولتمردان به جای لجبازی کردن به انتقادات پاسخگو باشند.

,

 

,

وی گفت: ان‌شاءالله در پایان سال 97 تولید داخلی کردستان تقویت شده باشد و آمار بیکاری در این استان کاهش یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه