اخبار داغ

جشنواره گل محمدی همراه با آیین سنتی گلاب گیری در میبد+تصاویر

جشنواره گل محمدی همراه با آیین سنتی گلاب گیری در میبد+تصاویر
دومین جشنواره گل محمدی همراه با آئین سنتی گلاب گیری در مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، دومین جشنواره گل محمدی همراه با آئین سنتی گلاب گیری با حضور مسئولین استان یزد و شهرستان میبد و اقشار مختلف مردم در مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

این جشنواره همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد و از حواشی پر رنگ این مراسم رونمایی از سند توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی شهرستان میبد بود.

,

فرماندار میبد در این مراسم بیان داشت: با توجه به معضل کم آبی در استان و شهرستان کاشت گیاهان کم آب خواه دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

,

وی افزود: بحران کم آبی، یک بحران جهانی می باشد و ما باید با مدیریت صحیح و ترویج فرهنگ قناعت و صرفه جویی، در بخش کشاورزی و دیگر صنایع، موضوع آب را جدی بگیریم.

,

حسین فلاح ضمن در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار داشت: امیدواریم این حرکتی که توسط دوستان آغاز شده ادامه دار بوده و بتوان در آینده نزدیک کشت گیاهان کم آبخواه و دارویی را در سطح وسیع انجام داد.

,

این جشنواره که با همت و همیاری مدیریت شهرک صنعتی، جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی برگزار شد نشانگر نتیجه دادن فعالیتی است که در حوزه اقتصاد مقاومتی و همراه با تلفیق علم دانشگاهی و تلاش و همت و فعالیت حوزه صنعت می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه