اخبار داغ

پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری، بلای جان شهروندان؛

تقاطع سردار همدانی؛ همچنان چشم انتظار اعتبارات قطره چکانی

تقاطع سردار همدانی؛ همچنان چشم انتظار اعتبارات قطره چکانی
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با اشاره به روند اجرایی پروژه تقاطع شهید همدانی گفت: شهرداری همدان حدود ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای روند تقاطع های سطح شهر منظور کرده است که شامل پروژه تقاطع شهید همدانی، فاز دوم تقاطع فرهنگیان و یک تقاطع دیگر است که هنوز قطعی نشده و منتظر بررسی و مطالعات اولیه است و روند اجرای این ۳ پروژه به تأمین اعتبارات وابسته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛موسی رسولی در گفت و گو با نافع، با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع شهید همدانی اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر متوقف نیست و روند اجرایی خود را طی می کند اما از آنجا که کار پروژه به پایه های پل رسیده است تعداد نفرات و نوع عملکرد در اجرا کندتر و کمتر از گذشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: پایه های پل تقاطع نیازمند قالب های مشخصی است که هریک حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد و پس از پایه های عرشه کار خواهد شد که آن هم نیازمند قالب مشخص است.

,

 

,

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه عرشه مورد نیاز در این پل در کارخانه ای در کرج در حال ساخت است عنوان کرد: هزینه عرشه های مذکور به میزان ۳ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده و پس از اتمام روند ساخت در کارخانه شرایط نصب و جاگذاری آن فراهم خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: قالب و عرشه های پل از حدود یکی دو هفته آینده به همدان منتقل خواهد شد که در این صورت روند اجرای پروژه نیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت اما در نهایت همه چیز به تأمین اعتبارات وابسته است و چنانچه اعتبارات لازم به موقع تأمین شود روند اجرایی شرایط بهتری به خود خواهد گرفت.

,

 

,

رسولی با اشاره به اینکه این تقاطع پروژه بزرگ و چند وجهی است متذکر شد: شهرداری همدان حدود ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای روند تقاطع های سطح شهر منظور کرده است که شامل پروژه تقاطع شهید همدانی، فاز دوم تقاطع فرهنگیان و یک تقاطع دیگر است که هنوز قطعی نشده و منتظر بررسی و مطالعات اولیه است.

,

وی بیان کرد: چنانچه در سال جاری تأمین درآمدهای شهرداری از منابع پیش بینی شده به خوبی پیش رود امید آن داریم هر سه تقاطع مذکور با جامعیت و کیفیت معقول در کار پیشروی نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه