اخبار داغ

در راستای مبارزه‌ بی‌امان با قاچاقچیان؛

کشف 100کیلوگرم مواد مخدر در رودبار جنوب/عرصه بر سوداگران مرگ تنگ شده است

کشف 100کیلوگرم مواد مخدر در رودبار جنوب/عرصه بر سوداگران مرگ تنگ شده است
در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در شهرستان رودبارجنوب طی ساعات گذشته 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر مانند تریاک و حشیش از قاچاقچیان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،مواد مخدر بلایی خانمانسوز است که جامعه‌ی جوان کشور را بعنوان سرمایه‌های ملی تهدید می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

استان کرمان بعلت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت موادمخدر قربانی فرهنگی مواد افیونی شده است و با وجود تلاش‌ها و مبارزه پیگیر با پدیده‌ی قاچاق موادمخدر متأسفانه دام اعتیاد گریبان شمار فراوانی از همشهریان ما را گرفتار خود کرده است.

,

طی ساعات گذشته 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر مانند تریاک و حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

,

سرهنگ"رضا فیروز بخت"فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در این‌باره می‌گوید: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر رودبارجنوب در راستای مبارزه‌ی بی‌امان با سوداگران مرگ در محل‌های ایست بازرسی در محورهای ورودی این شهرستان از چند خودروی عبوری 100 کیلوگرم تریاک و حشیش از چند خودروی عبوری کشف شد.

,

فرماندذه انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: صبح امروز ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج به جیرفت به 2 خودروی سواری مشکوک شدند.

,

وی ادامه داد: پس از بازرسی از این 2 دستگاه خودرو سواری مقدار 60 کیلوگرم حشیش و 40 کیلوگرم تریاک کشف و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

,

شهرستان رودبارجنوب در330کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه