اخبار داغ

خداحافظی مهرآوران پس از گذشت 100 روز

شهردار اصلاندوز استعفا داد+متن نامه استعفا

شهردار اصلاندوز استعفا داد+متن نامه استعفا
شهروز مهراوران که دی ماه سال گذشته بعنوان شهردار جدید اصلاندوز منصوب شده بود امروز از سمت خود استفعا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،شهروز مهرآوران که دهم دی ماه سال گذشته با حضور امام جمعه اصلاندوز،مدیرکل امور فنی استانداری اردبیل،معاون امور شهری استانداری،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی،اعضای شورای اسلامی شهر و بخش و مسئولان بعنوان نهمین شهردار اصلاندوز منصوب شده بود امروز از سمت خود استعفا داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

مهرآوران ساعتی پیش متن نامه استعفای خود را در اختیار مدیریت پایگاه خبری ارس تبار قرار داد که بدین شرح است...

, ارس تبار,

بسمه تعالی

,

مردم شریف و شهید پرور شهر اصلاندوز

, مردم شریف و شهید پرور شهر اصلاندوز,

احتراما؛ همانگونه که مستحضرید تلاش داشتم با ظرفیت و استعداد موجود مدیریت شهری و با مشارکت شهروندان مشکلات شهر را کم کنم، اما در این مسیر موانعی خارج از اراده من و همکارانم رخ داد که ادامه کار را با آرمانی که در سر داشتم دست نایافتنی خواهد کرد.با این همه و در طی همین مدت اندک تلاش شد از کارها عقب نمانیم و کارهای امور شهری را با توجه به مبلغ تفویض شده به اینجانب به پیش ببریم .

,

آمده بودم تا نهال امید را که با رای تک تک شهروندان کاشته و در شهر اصلاندوز و محله قره قباق و کمپ توریستی جان گرفته بود، آبیاری، تنومند و ریشه دار کنم، آمده بودم تا طلسم نابسمانی های شهری را بگشایم.آمده بودم تا فضای شهری را از اغتشاشات نامتعارف و چشم آزار پاک و ساماندهی کنم.

,

آمده بودم تا با حضور مستمر در جمع مردم در مساجد و محلات و با جلب مشارکت و ارتقاء حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و محل سکونت خود شکاف میان مردم و مدیریت شهری را اصلاح کنم.اینک بر این باورم که تایید نهادهای نظارتی استان و رضایت شهروندان در چند ماه گذشته نشان از درستی اقدامات انجام شده است.در اوضاع و احوال اختلاف میان شهرداری و شورا، مهم حفظ جایگاه قانونی شورا به ویژه زنده نگه داشتن امیدی است که مردم در انتخابات سال گذشته به آن دل بستند.

,

به همین دلیل دو راه بیشتر پیش رو ندارم، نخست اینکه به هر قیمتی بمانم و شهروندان در میان دعواهای بی حاصل و اختلاف نظرها فراموش شوند که ره آورد آن معطل ماندن خدمات به مردم فهیم و قدرشناس این شهر و خدشه دار شدن اعتماد مردم به شورای پنجم خواهد بود، دیگر اینکه توفیق خدمت به چنین مردمی را رها و میدان را برای فرد دیگری - که خارج از اختلاف نظرها بتواند کارهای بر زمین مانده را به سرانجام رساند - واگذارم.اما با این همه در این مدت به شهر و شهروندان وابسته شده‌ام و شاهد لبخند رضایت بر چهره کارگر زحمتکشی هستم که می‌تواند قبل از مدیران حقوق بگیرد، پیش از شهروندان با نشاط و دلگرمی بیدار شود.

,

بی شک با اختلاف‌های موجود استمرار نشاط چنین نیرویی همیشگی نخواهد بود و به شهر، شهروندان و اعتماد مردم آسیب خواهد خورد. اتفاقی که به صلاح شورا و شهرداری نیست. به همین دلیل تصمیم به ترک خدمت برایم سخت و ملال آور، اما سخت تر از آن پاشیدن بذر یاس بر چمن زار شهری است که استعداد، توانمندی و خلاقیت دارد، اما با ادامه اختلاف ها هیچکدام از این قابلیت ها به فرجام شایسته نمی رسد، پس به ناچار و به رغم میل باطنی راه دوم را برگزیده ام .

,

تردید ندارم اگر مشکلات پیش رو نبود و همدلی و همفکری لازم میان شورا و شهرداری برقرار بود می توانستیم با لوایحی که به شورای شهر می‌آوریم، درآمدهای پایدار شهری را چندین برابر و از رهگذر آن خدمات بیشتری به شهر بدهیم، اما ادامه اختلاف‌ها مسیر چنین لوایح و سرانجام آنها را محدود و حتی مسدود می کند .نتیجه اینکه استعفای خود را از مسئولیت مدیریت شهری به محضر شورای اسلامی شهر اعلام می‌کنم و امیدوارم اعضای محترم شورا با پذیرش استعفا بستر خدمات مناسب و شایسته تر را برای شهر اصلاندوز  فراهم آورند.

,

در اینجا لازم می‌دانم از مسئولان محترم و بزرگان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در بخش، فرماندار ، بخشدار ،  نماینده محترم شهر اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی که همواره راهنما و حامی بنده حقیر بوده اند، تشکر و قدردانی کنم و از اینکه با ملاحظه شرایط موجود، به ناچار ادامه خدمت برایم میسر نیست پوزش بطلبم.

,

در پایان با تشکر و قدردانی از همکاران محترم در شهرداری اصلاندوز که با وجود سختی کار در فضای ملتهب، لحظه‌ای در خدمتگزاری صادقانه به شهروندان دریغ نکرده‌اند و نیز از مردم قدرشناس اصلاندوز می‌خواهم چنانچه قصوری داشتم مرا عفو کنند. خداوند همه ما را به سوی راستی، انصاف، عدالت و نجابت رهنمون کند.

,

با تقدیم احترام-شهروز مهرآوران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه