اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

بارش برف و باران و کندی تردد در جاده های زنجان/استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان

بارش برف و باران و کندی تردد در جاده های زنجان/استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان باعث کندی تردد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی استان زنجان بارش برف از روز گذشته آغاز شده است، عنوان داشت: بارش برف و باران باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف در محور زنجان- طارم ، زنجان-تهم ،چروزق و زنجان -دندی باعث کندی تردد شده است، ابراز کرد: تردد در این محور ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

,

شیر محمدی با بیان اینکه کل محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده بارش برف وجود دارد که باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است، افزود: اتوبان زنجان-قزوین کیلومتر 75 تا 90 کولاک مقطعی وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ در محور زنجان-طارم، زنجان-تهم،چورزق و زنجان -دندی الزامی است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه به برخورد رخ به رخ کامیون با یک‌دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 15محور زنجان-میانه خبر داد و اضافه کرد: انحراف به چپ کامیون علت اصلی این حادثه بوده است.

,

شیرمحمدی بابیان اینکه متاسفانه سرنشین پراید در بیمارستان فوت و راننده به کما رفته است، ادامه داد: سرعت و سبقت غیر مجاز علت اصلی تصادفات جاده ای زنجان است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه