اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

حمله جنایت‌کارانه آمریکا و متحدانش در سوریه ناکارآمد بود

حمله جنایت‌کارانه آمریکا و متحدانش در سوریه ناکارآمد بود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برخی از جنگ‌هایی که دشمن راه می‌اندازد برای به رخ کشاندن تکنولوژی خود است تا کشورهای دیگر بخرند اما نتوانستند در سوریه ترس ایجاد کنند بلکه شکافی بین منافقین و ملت‌ها ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی با اشاره به حمله موشکی به سوریه با پرتاب بیش از 100 موشک گفت: برخی از جنگ‌هایی که دشمن راه می‌اندازد برای به رخ کشاندن تکنولوژی خود است تا کشورهای دیگر بخرند اما نتوانستند در سوریه ترس ایجاد کنند بلکه شکافی بین منافقین و ملت‌ها ایجاد شد و هر جا جبهه و دولتی وجود داشت در یک جبهه قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که شبکه انقلابیون مجاهد و رزمنده که از رزمندگان عراق، سوریه ،لبنان و فلسطین در منطقه ایجادشده، شبکه بی‌نظیری است،گفت: دشمن نتوانست از شکست داعش جلوگیری کنند و انقلاب اسلامی نیز با ظرفیتی که تولید کرده سبب شکست دشمن در  عرصه میدانی و راهبردی شد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر این که انقلاب اسلامی امروز در داخل و خارج پیشرفت‌های خوبی داشته است،اظهار داشت: در جنگ سخت و نرم پیروز بوده ایم چرا که جمهوری اسلامی قدرت نرمی را تولید کرده و بیش از 30سال است جنگ سخت جهان را تحت شعاع قرار داده و پیروزی ما در اثر کارکرد قدرت نرم و شهدا بوده است.

,

 

,

به گفته سردار کشکولی تیر دشمن از جنس سخت است و جنس ما از جنس نرم است و هر کاری می‌کنند تا در مقابله با انقلاب اسلامی بایستند اما دائماً شکست می‌خورند.

,

 

,

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به ضرورت اشتغال‌زایی و تقویت مراکز فرهنگی، ورزشی و تربیتی گفت: بایستی محلات آسیب‌پذیر را محرومیت‌زدایی و فعال کردن کارگاه‌های نیمه تعطیل و گسترش جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و ایجاد مراکز فرهنگی و توسعه‌ای و توسعه مراکز ورزشی، جاذبه‌های طبیعی با توجه به سرمایه و نعمت زیاد را در دستور کار قرار دهیم.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با ابراز اینکه نقد باید همراه بابیان خوبی‌ها، ضعف‌ها، راهکارها و پرهیز از تفرقه و سیاه نمایی و...بیان شود، تصریح کرد: پیشرفت کشور مربوط به یک جناح و باند نیست، پول این دولت از نظام آمده و هر دولتی که آمده کارکرده، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را بیان و تبلیغ می‌کند.     

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه