اخبار داغ

دبیر کمیته نیو کونگ فو استان کرمان خبر داد؛

شکستن رکورد کشوری اجسام سخت در هفته ی جاری توسط کنگ فو کار کرمانی

شکستن رکورد کشوری اجسام سخت در هفته ی جاری توسط کنگ فو کار کرمانی
دبیر کمیته نیوکنگ فو استان کرمان ‌گفت: چهارشنبه هفته ی جاری رکورد شکستن اجسام سخت ( بلوک سیمانی روی قفسه و ران و بازو، و شکستن تعداد بالای ۴۰ عدد چوب در بدن ) توسط یک کنگ فو کار کرمانی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌محمد کریمی کرمانی در گفت و گو با بوتیا نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: محمد جواد بابائی فیروز آبادی یکی از هنرجوهای کونگ فو کار کرمانی است که قرار است روز چهارشنبه هفته ی جاری رکورد شکستن اجسام سخت ( بلوک سیمانی روی قفسه و ران و بازو، و شکستن تعداد بالای ۴۰ عدد چوب در بدن ) را در محل دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس هیات کنگ فو ومسئول کمیته انضباطی و دبیر کمیته نیو کونگ فو استان و مسئول کمیته آموزش از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

مسئول کمیته انضباطی هیئت کنگ فو و دبیر کمیته نیوکنگ فو استان کرمان ‌افزود: آخرین رکوردی که به ثبت رسیده است شکستن ۳۵ چوب (دسته بیل)روی تمام بدن بوده که قرار است این رکورد با شکستن بالای ۴۰ چوب شکسته شود.

,

کریمی کرمانی در پایان گفت: این رکورد در هیئت کنگ فو استان و سازمان imaro واداره تربیت بدنی دانشگاه رفسنجان ‌به ثبت می رسد و یک رکورد کشوری محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه