اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 44 درصدی کمک خیران زنجانی به نیازمندان/بهره‌مندی 6 هزار و 690 مددجوی تحت حمایت از خدمات مهارت‌آموزی

افزایش 44 درصدی کمک خیران زنجانی به نیازمندان/بهره‌مندی 6 هزار و 690 مددجوی تحت حمایت از خدمات مهارت‌آموزی
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خیران زنجانی درمجموع 40 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در سال گذشته مشارکت کرده‌اند، گفت: بر اساس آمارهای موجود کمک خیران زنجانی به نیازمندان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 44 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به اینکه از محوری‌ترین فعالیت‌های این نهاد گفتمان سازی در جامعه در حوزه کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: با همین رویکرد مشارکت مردم استان زنجان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به‌منظور کمک به نیازمندان نسبت به گذشته افزایش قابل‌توجهی یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی بابیان اینکه خیران زنجانی درمجموع 40 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در سال گذشته مشارکت کرده‌اند، افزود: بر اساس آمارهای موجود کمک خیران زنجانی به نیازمندان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 44 درصد افزایش داشته است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش نصاب مشارکت مردم در برنامه‌های این نهاد به پشتیبانی روحانیت به‌ویژه ائمه جمعه و در رأس آن نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در گفتمان سازی فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری محقق شده است، ادامه داد: برنامه هدف‌گذاری شده کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال گذشته 126 درصد محقق شده و با هم‌افزایی کمک‌های مردمی با منابع داخلی این نهاد خدمات اثربخشی به جامعه هدف در بخش‌های مختلف ارائه‌شده است.

,

صفری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته را کسب رتبه نخست کشوری این استان در طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد و گفت: میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از 140 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال 95 به 321 هزار تومان و فرزندان محسنین نیز از 65 هزار تومان در همین بازه زمانی به 165 هزار تومان در پایان سال گذشته رسیده است.

,

وی از دستاوردهای دیگر این نهاد در سال گذشته به تحقق 180 درصدی ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: با همراهی مسئولان استانی به‌ویژه استاندار زنجان در جلسات مختلف و همکاری مناسب بانک‌ها و هم‌افزایی با منابع داخلی این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت دو هزار و683  فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ایجاد شد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به بهره‌مندی 6 هزار و 690 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهارت‌آموزی این نهاد در سال گذشته به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم در اشتغال‌زایی برای جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: برنامه هدف‌گذاری شده کمیته امداد استان زنجان در این بخش نیز بیش از تعهد استان محقق شده است.

,

صفری توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی نوآورانه و خلاقانه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال جاری را از رویکردهای مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: ایجاد نیروگاه‌های تولید برق خانگی در قالب پنل های خورشیدی، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی با مالکیت انفرادی و طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان از محورهای اصلی در حوزه اشتغال این نهاد در سال جاری است.

,

وی افزود: تلاش می‌کنیم با تفکر بسیجی و فعالیت جهادی در همه بخش‌ها زمینه استقلال اقتصادی جامعه هدف را فراهم کرده و شعار سال را به شعور سال در حوزه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی تبدیل کنیم.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه