اخبار داغ

ماجرای فیلم تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد

ماجرای فیلم تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد
معاون استاندار لرستان گفت: فیلم تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به آذر ماه سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حبیب‌الله خجسته پور با اشاره به فیلم منتشرشده از تیراندازی چند نفر با سلاح جنگی گفت: این تیراندازی در خرم‌آباد بوده اما مربوط به آذر ماه سال ۹۶ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه با منتشرکنندگان این فیلم برخورد می‌شود، افزود: عاملان تیراندازی در همان زمان شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها انجام گرفت.

,

 

,

وی افزود: اکنون با توجه به پخش فیلم و اینکه چهره خوبی را از شهر و استان ما معرفی نکرده‌اند مجدد این افراد دستگیر شده‌اند تا علت ضبط و پخش این فیلم معلوم شود.

,

 

,

فیلم  مربوط به مراسم عروسی محلی بوده است

, فیلم  مربوط به مراسم عروسی محلی بوده است,

سرهنگ صفی اله بیرانوند در تشریح این خبر مبنی بر انتشار فیلمی در فضای مجازی دال بر تیراندازی در  استان لرستان ، گفت:  فیلم منتشر شده مربوط به سال گذشته در مراسم شادی در یک عروسی محلی بوده که عده ای افراد قانون شکن اقدام به تیراندازی می نمایند.

,

 

,

وی افزود: بلافاصله افراد توسط عوامل انتظامی شناسایی و  افراد به جرم  اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از تیراندازی ، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی و حمل سلاح غیر مجاز با همکاری و هماهنگی دستگاه محترم قضایی جلب متهمان صادر و در نهایت دستگیر  که ضمن تشکیل پرونده قضایی ، افراد دستگیر شده بهمراه سلاح های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه قانون شکنی به شدت  و قاطعیت برخورد خواهد نمود و اجازه عرض اندام به افراد فرصت طلب و مخل نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه