اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دورود معرفی شد

فرمانده سپاه ناحیه دورود معرفی شد
طی مراسمی سرهنگ پاسدار کریم زینی وند به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دورود معرفی شد و از زحمات سرهنگ پاسدار بهمن واقعی فرمانده سابق این ناحیه تقدیر بعمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دورود گفت: سرهنگ پاسدار کریم زینی وند با کارنامه درخشان  خود در سپاه  با انجام فعالیت های ارزشی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه دورود معرفی می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: سرهنگ بهمن واقعی فرمانده سابق سپاه ناحیه دورود پاسداری متدین، انقلابی که 30 سال ازعمرخود را صرف خدمت کرده و 6 سال در شهرستان دورود کارکرده و به‌عنوان سرباز میدانی و فداکار سال گذشته در اغتشاشات با لباس در میدان بود.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه شهرستان دورود از قابلیت ها و ظرفیت های بی نظیری برخوردار است، گفت: ان شالله سپاه با کمک آحاد مردم سعی در برطرف کردن مشکلات این شهرستان دارد چرا که دورود سرزمین مردان بزرگی بوده است.

,

 

,

وی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان دورود ،وجود خط راه‌آهن، زمین‌های کشاورزی و دارا بودن 2 رودخانه شهری پرآب، اظهار داشت: حضور شخصیت‌های بزرگی چون روحانیون در این شهرستان و کاشت بهترین برنج از حیث کمی و کیفی که همگی یک فرصت برای این شهرستان هستند.

,

 

,

سردار کشکولی بابیان اینکه تنوع قومی در شهرستان دورود فرصت و تهدید است، افزود: بیکاری، تنوع قومی، مهاجرپذیری، داشتن هشت محله ضعیف آسیب‌پذیر، آمار طلاق و اعتیاد بالا در این شهرستان وجود داشته که باید مورد توجه باشد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر این که سپاه یک نگاه خاصی از هر حیث به شهرستان دورود دارد، گفت: باید مساجد، کانون‌های مذهبی و... بیشتر تقویت و همچنین جذب جوانان با برنامه‌های فرهنگی، تقویتی، ورزشی و اشتغال‌زایی محور فعالیت باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه