اخبار داغ

عکس/ حواشی دیدار اعضای جبهه مردمی کردستان با نماینده ولی فقیه + ماجرای محاصره شدن استاندار

عکس/ حواشی دیدار اعضای جبهه مردمی کردستان با نماینده ولی فقیه + ماجرای محاصره شدن استاندار
روز گذشته اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند که صحبت‌های داغی در آن عوان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بهروز خیریه در دیدار اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، عنوان کرد: تعریف‌های مختلفی برای فرهنگ وجود دارد اما ایرانیان همیشه با دید بصیرت به مقوله فرهنگ نگاه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: به باور بنده نبرد مقدماتی ما در عرصه فرهنگ از سال 42 شروع شده و نبرد اصلی از سال 57، اما نمی‌دانم چرا بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب هنوز عده‌ای این را درک نکرده‌اند که در پرتو توجه به فرهنگ می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

,

 

,

خیریه با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های فرهنگی کردستان، گفت: در بخش داوری همایش‌های فرهنگی استان به کسانی توجه می‌شود که تفکرات واگرایی دارند و کانون توجهاتشان آسیب‌زا است.

,

 

,

, ,

 

,

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: بسیاری از کارهای فرهنگی در استان کردستان جنبه سرگرمی دارد و کار فرهنگی نبوده و تکرار مکررات است.

,

 

,

وی با بیان اینکه برخی از ارگانهای فرهنگی کردستان هیچ خروجی‌ای ندارند، عنوان کرد: یکی از آسیب‌های کردستان عدم توجه به منویات رهبری در قبال کردستان است، اگر توجه می‌شد می‌توان بسیاری از مشکلات استان را حل کرد.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران نیز در این دیدار عنوان کرد: باندی مرموز در مجموعه استانداری کردستان این ارگان را در اشغال خود در آورده است و استاندار هم در محاصره این باند قرار گرفته است.

,

 

,

رمضان علیخانی افزود: ما برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب خون داده‌ایم اما عده‌ای مدعی انقلابی‌گری و ولایتمداری در این مسیر رفوزه شدند و باید مراقب این رفوزه‌ها که همچون آفتابگردان به دنبال منافع خود می‌چرخند، بود.

,

 

,

علیخانی با انتقاد از مدیریت و نیروی انسانی شورای نگهبان در استان کردستان، گفت: باید در این مجموعه پلایش جدی صورت گیرد چراکه با اقدامات خود باعث دلسردی بسیاری از نیروهای انقلابی شده‌اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه پست و مقام برای نیروهای انقلابی معنایی ندارد، اظهار کرد: متأسفانه نیروهای دلسوز و انقلابی از بدنه مدیریتی استان حذف شده‌اند اما هیچ‌وقت سنگر را خالی نمی‌کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای اصلاح‌طلب منفعت‌طلب در انتصابات مدیریتی استان کردستان دخالت می‌کنند و استاندار هم سکوت کرده و از ظرفیت جوانان فارغ‌التحصیل بومی استفاده نمی‌کنند.

,

 

,

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران خاطر نشان کرد: متأسفانه در پنج سال عمر دولت تدبیر و امید آمارها حاکی از افزایش نرخ بیکاری، طلاق، فقر و کاهش سرمایه‌گذاری و ازدواج را دارد  

,

 

,

, ,

 

,

مسؤول جامعه اسلامی و فرهنگیان سنندج هم ابراز داشت: برخی از مدیران استان با عدم پاسخگویی و ناراضی نگه داشتن مردم به دنبال توطئه هستند که باید مراقبشان بود.

,

 

,

سیدخالد حسینی ادامه داد: باید در پست‌های مدیریتی کردستان از افراد توانمد بومی استان استفاده شود و باید به این نیروها اعتماد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

مسئول کمیته روحانیون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان قروه نیز در این دیدار گفت: تا زمانی که مدیریت‌های استان در دست افراد انقلابی و متعهد قرار نگیرد هیچ اتفاق خاصی در این مملکت نخواد افتاد و نباید انتظار تغییر و تحول در وضع معیشت را مردم داشت.

,

 

,

حجت‌الاسلام حسین شکوری گفت: ما از افرادی که دل در گرو نظام ندارند و مسؤول هم هستند هیچ انتظاری نداریم.

,

 

,

وی افزود: گاهی اوقات از وضعیت قصه پرغصه مشکلات شهرستان قروه بغض و گریه می‌کنم و کسی هم در این استان نیست که دردهایمان را به او بگوییم.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه