اخبار داغ

حسن بیگی:

حمله آمریکا به سوریه فاقد ارزش راهبردی بود/ منهدم شدن موشک ها در سوریه، ترامپ را سردرگم کرد

حمله آمریکا به سوریه فاقد ارزش راهبردی بود/ منهدم شدن موشک ها در سوریه، ترامپ را سردرگم کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا مجرم است، گفت: حمله آمریکا به سوریه فاقد ارزش راهبردی و نظامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اقدامات چند روز اخیر آمریکا در منطقه  گفت: آمریکا با توجه به شکستش در خاورمیانه جهت احیای حیثیت منطقه ای و بین المللی خود دست به هر اقدامی می زند تا بتواند از این معرکه ای که گرفتارش شده است رهایی یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه ترامپ با به روی کار آمدنش متوجه شد که دنیا دنیای جدیدی است و دهکده جهانی به نفع تک قطبی شدن نیست، افزود: او امروز در آمریکا شکست خورده و روز به روز از بُعد محبوبیتش در بین مردم کمتر می شود و  به همین علت به دنبال فرافکنی کردن است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه ترامپ مدعی است که دارد با تروریسم مقابله می کند و درحال سرنگونی داعش است، بیان کرد: دنیا می داند که داعش دست پرورده آمریکاست و در حال حاضر نیز با پول عربستان سعودی دارد گروه های تروریستی را پرورش می دهد.

,

حسن بیگی با اشاره به آزاد سازی شهر غوطه از دست تروریست، اظهار کرد: اسرائیلی ها تاکید داشتند که ترامپ را وارد جنگ کنند و عربستان نیز باشکستی که در یمن خورده بود تصمیم گرفت که این حملات را راه اندازی کند.

,

آمریکایی به دنبال راه اندازی اجماع جهانی علیه بشار اسد بودند

, آمریکایی به دنبال راه اندازی اجماع جهانی علیه بشار اسد بودند,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها فکر می کردند که می توانند اجماع جهانی علیه بشار اسد به وجود بیاورد و مانند عراق و لیبی وارد صحنه شوند، گفت: در این طرح کاملا شکست خوردند و کسی آنها را جز فرانسه و انگلیس همراهی نکرد و البته این دو کشور نیز در عملیات شرکت نکردند و فقط در حد شعار او را حمایت کردند.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها در سطح بین المللی مجرم شناخته شده اند، افزود: آمریکا در حمله به سوریه در بعد نظامی هم هیچ اقدام موثری نتوانست  انجام دهد چراکه هدفهایی که زدند بی ارزش بود و قبل از آن تخلیه شده بود.

,

منهدم شدن موشک ها در سوریه، ترامپ را سردرگم کرد

, منهدم شدن موشک ها در سوریه، ترامپ را سردرگم کرد,

حسن بیگی تصریح کرد: هدف آمریکا این بود که بتواند در منطقه جاهای حساس را مورد هدف قرار دهد که نتوانست و از بیش از 100 موشکی که به سوریه زد، 73 عدد  آن منهدم شد و مابقی هم که به مکان هایی خورد که  قبلا تخلیه شده بودند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ که ادعا داشت موشک های پیشرفته دارد الان سردرگم است که چگونه موشک ها در آسمان سوریه منهدم شده اند.

,

بشار اسد مرد پیروز سال است

, بشار اسد مرد پیروز سال است,

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در سطح بین المللی در محکومیت قرار گرفت و بازنده اصلی است، گفت: بشار اسد مرد پیروز سال است چراکه اتاق کار خود را تخلیه نکرد و به مردم گفت تا آخرین لحظه و آخرین قطره خون خود در کنار شما خواهم ایستاد.

,

امروز فرهنگ مقاومت در منطقه نهادینه شده است

, امروز , فرهنگ مقاومت در منطقه نهادینه شده است ,

حسن بیگی با اشاره به اینکه برنده اصلی جبهه مقاومت است، بیان کرد: امروز فرهنگ مقاومت در منطقه نهادینه شده است و به عنوان یک قدرت در مقابل آمریکایی ها ایستادگی می کند.

,

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با وزارت اطلاعات، وزارت خارجه و سپاه افزود: کمیسیون در راستای مقاومت و قوانین و مقرارات نسبت به تقویت مقاومت و محکوم کردن آمریکایی ها اقداماتی را انجام خواهد داد.

,

وی تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته آمریکایی ها به زودی نمی توانند تصمیمی بگیرند چراکه نقطه کوری ایجاد شده که باعث نگرانی ها و اختلاف بین نظامیون و سیاسیون شده است.

,

آمریکایی ها باید در قوانین بین المللی تنبیه شوند

, آمریکایی ها باید در قوانین بین المللی تنبیه شوند,

حسن بیگی با تاکید براینکه آمریکایی ها باید در قوانین بین المللی تنبیه شوند، گفت: باید خانه ملت به گونه ای برخورد کند که کشوری نتواند خارج ازروابط  بین المللی به کشور دیگری تجاوز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه