اخبار داغ

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی:

اطلاعات کاربران تلگرام مبنای تصمیم گیری صهیونیست ها برای ضربه به کشور/ راه اندازی پول گرام عامل دوگانگی نوع سرمایه و بی اعتباری پول ملی

اطلاعات کاربران تلگرام مبنای تصمیم گیری صهیونیست ها برای ضربه به کشور/ راه اندازی پول گرام عامل دوگانگی نوع سرمایه و بی اعتباری پول ملی
معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: اکنون جنگ؛ جنگ اراده است و این حمایت مردم از پیام رسان های داخلی است که می تواند جوانان مستعد کشور را به برطرف کردن مشکلات این حوزه و رشد و شکوفایی سوق دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد نظامی کارشناس فضای مجازی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: هم اکنون تلگرام یکی از عرصه های فضای مجازی مطرح است و کاربران زیادی در ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: این پیام رسان خارجی دارای آسیب هایی است که مانند زنجیر مکمل یکدیگر است، اما آسیب فرهنگی یکی از مهم ترین آسیب هایی است که در این پیام رسان وجود دارد و می تواند یک ملت را از اوج انسانیت که هدف آفرینش است، به زیر بکشاند.

,

 

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شاید در ظاهر این نرم افزار نه تنها خطری برای مردم نباشد، بلکه دارای مزایایی هم باشد، اما این نرم افزار جاسوسی با ظاهری فریبنده، داده هایی را از ملت ما برای واکاوی در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد که این داده ها، مبنای تصمیم گیری دشمن برای ضربه به ملت قرار می گیرد.

,

 

,

نظامی با اشاره به اینکه ارتباط نزدیک مؤسس این نرم افراز با مهره های کلیدی صهیونیست ها مصداق این اظهارنظر است، تصریح کرد: در واقع چرا نرم افزاری که بیشترین مخاطب خود را از یک کشور دارد، نه تنها به حقوق و قوانین آن کشور احترام نمی گذارد، بلکه با همکاری با تروریست های داعش ، مانع جابجایی اطلاعات و برنامه ریزی های آنان در این فضا برای کشتار مردم بی گناه می شود.

,

 

,

وی یادآور شد: اگر این نرم افزار جاسوسی نیست پس چطور نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران را دو روز قبل از اعلام نتایج، با 96 درصد درستی اعلام می کند؟ در واقع با داده کاوی های کاربران ایرانی و با در نظر گرفتن هر جامعه آماری که می خواسته، نظر قطعی مردم را در دست داشته و اعلام کرده است.

,

 

,

کارشناس فضای مجازی خراسان جنوبی گفت: بهترین راه خروج از این وضعیت تفکر و اندیشیدن به این موضوع است که چرا باید اطلاعاتمان را در اختیار کسانی بگذاریم که از هر فرصتی برای ضربه به جان، مال و ناموسمان استفاده می کنند، همانطور که در عراق و سوریه جنایت کردند.

,

 

,

نظامی ادامه داد: آنهایی که جنایت ها را در کشورهای همسایه ما رقم زدند، خودشان این کار را نکردند بلکه اجرا کننده فرمان اربابان خود یعنی صهیونیست ها و حکام عربستانی بودند و اکنون هم اطلاعات ما در فضای تلگرام در دست صهیونیست ها و عربستان است.

,

 

,

وی با اشاره به راه اندازی پول گرام در تلگرام، اظهارکرد: قطعا پس از اعتمادسازی  و کوچ مردم به نرم افزار جاسوسی تلگرام، حالا نوبت این شده که پاول دروف موسس تلگرام، قرض های مالی خود را به حمایت کنندگان خود پس دهد و اکنون به دلیل تعداد بالای کاربران این نرم افزار این فرصت پیش آمده تا بهره برداری های مالی انجام شود.

,

 

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: در واقع اکنون که کانال های تلگرامی مختلف اعم از کانال های اطلاع رسانی، کسب و کار و ... بدون هیچ نگاهی به آینده و تبعات وابستگی شغلیشان، منبع درآمدشان را بر روی یک پلتفرم خارجی غیرقابل اعتماد بنا کرده اند، زمزمه هایی در خصوص پولی شدن این نرم افزار جاسوسی به گوش می رسد که دور از انتظار نبود.

,

 

,

نظامی بیان کرد: با این اوضاع نه تنها سیستم مالی کشور دچار ضربه می شود، بلکه خود مردم اعم از فروشندگان و خریداران هم به مشکلات مالی برمی خورند، در حالی که با توجه به عدم پاسخگویی مدیران این نرم افزار امکان پیگیری نخواهد بود، پس چه تضمینی در این خصوص وجود دارد؟

,

 

,

وی تاکید کرد: معرفی یک واحد پولی که سیاست هایش بر طبق قوانین کشور نیست، جز اینکه کشور را به ورطه تشویش و به هم ریختگی می رساند و خود سود کلانی به جیب بزند، هدفی نخواهد داشت، علاوه بر این آثار خطرناکی در خصوص دوگانگی نوع سرمایه در این فضا و بی اعتباری پول ملی مطرح می شود.

,

 

,

کارشناس فضای مجازی خراسان جنوبی با اشاره به بحث فیلتر شدن تلگرام در ایران گفت: متاسفانه پس از ایجاد این بحث چند دسته از افراد نگران مسدود شدن تلگرام هستند.

,

 

,

نظامی افزود: یکی از این دسته ها؛ همان افرادی هستند که پشتیبان منافع این شرکت جاسوسی و سردمداران صهیونیستی هستند و در این خصوص فضاسازی را در کانال ها و صفحات معاند شروع کرده و این موج را به دیگر طبقات جامعه می کشانند که تکلیف آنها مشخص است.

,

 

,

وی بیان کرد: دسته دوم هم افرادی هستند که کسب و کار خود را به یک پلتفرم خارجی برده اند، این افراد باید بدانند که زمین خارجی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و عقل سلیم حکم می کند که سرمایه گذاری خود را در بستری که هیچ ضمانتی نمی دهد و هیچ دسترسی به آن نیست قرار ندهیم، در واقع حداقل سرمایه این کسبه، وقت گذاشتن برای جلب رضایت مشتری در مغازه ای است که صاحب آن هر لحظه می تواند مغازه و اعتبار آن را از فروشنده بگیرد.

,

 

,

وی ادامه داد: دسته سوم هم افرادی هستند که نگران کیفیت پیام رسان های داخلی هستند، در این خصوص باید گفت؛ مگر نرم افزار جاسوسی تلگرام با چه کیفیت و تعداد مخاطبی در سال 94 شروع به کار در ایران کرد؟

,

 

,

معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی در سال 97، اظهارکرد: این مردم هستند که می توانند با استفاده و حمایت از یک پلتفرم، زمینه رشد آن را فراهم کنند، در خصوص حمایت از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی هم نکته ای که وجود دارد این است که اکنون جنگ؛ جنگ اراده است و این حمایت مردم است که می تواند جوانان مستعد کشور را به برطرف کردن مشکلات این حوزه و رشد و شکوفایی سوق دهد.

,

 

,

نظامی افزود: مسئولان نیز قدم های خوبی برای حمایت از پیام رسان های داخلی برداشته اند اما با توجه به فضای رقابتی موجود این حمایت ها کافی نیست و با این شرایط، پیام رسان های داخلی قدرت عرضه اندام و رشد را ندارند.

,

 

,

وی بیان کرد: امیدواریم مردم با نگاهی عمیق تر به ایران اسلامی و فرزندان خود و مسئولان هم با نگاه و اعتقاد به توانایی های جوانان این مرز و بوم زمینه را برای تحقق شعار سال 97 بخصوص در حوزه فضای مجازی فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه