اخبار داغ

رئیس حوزه هنری استان قزوین:

مستند داستانی "6410" در قزوین ساخته می‌شود

مستند داستانی "6410" در قزوین ساخته می‌شود
رئیس حوزه هنری استان قزون با اشاره به زندگی پرمشقت شهید خلبان حسین لشکری گفت: برای بزرگداشت این شهید ما اولین مستند بلند داستانی 6410 را در خصوص زندگی شهید لشکری در سال 97 کلید می‌زنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آئین اختتامیه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: این جشن مزین به نام سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است که یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم. 

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌هایی به مناسبت هفته انقلاب اسلامی در قزوین اجرا شد که از همکاری همه مجموعه‌ها و ادارات در همراهی و برگزاری آنها تشکر می‌کنم. 

اجرای 60 تئاتر توسط دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
این مسئول بیان کرد: حوزه هنری 20 برنامه نظیر نمایش فیلم، بزرگداشت آیت الله باریک بین، تجلیل از فعالان تئاتر مسجد و آینده پژوهی را در این ایام برگزار کرد. 

وی ابراز کرد: هنرمند انقلابی درد حق طلبی، استکبارستیزی و عدالت خواهی دارد و این اثر را چنان زیبا نشان می‌دهد که حتی کسی که مخالف هستند به این مباحث علاقمند می‌شود. 

هوشمند بیان کرد: سید شهیدان اهل قلم با هوشمندی خاصی از گونه‌های مختلف هنر سراغ مستندسازی رفت و با گذشت سالیان سال و قریب 2 دهه به اینجا رسیدیم که حرف دنیای امروز را با زبان تصویر می‌شود بیان کرد. 

وی با اشاره به زندگی پرمشقت شهید خلبان حسین لشکری اذعان کرد: برای بزرگداشت این شهید ما اولین مستند بلند داستانی 6410 را در خصوص زندگی شهید لشکری در سال 97 کلید می‌زنیم. 

رئیس حوزه هنری قزوین در پایان گفت: تولید حداقل 60 تئاتر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که در مناسبت‌های خاص اجرا می‌شود از دیگر اقدامات حوزه هنری استان قزوین است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, اجرای 60 تئاتر توسط دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه