اخبار داغ

پلمب رستوران‌های متخلف در بهارستان ادامه دارد

پلمب رستوران‌های متخلف در بهارستان ادامه دارد
در بازرسی‌های جدید انجام شده از واحدهای تهیه و توزیع غذا در بهارستان، تعدادی رستوران متخلف دیگر شناسایی و پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، توجه به بهداشت و سلامت مواد غذایی به ویژه مراکز تهیه و توزیع غذا در جامعه امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه این موضوع به شکل مستقیم با سلامت کل افراد یک جامعه در ارتباط می‌باشد و توزیع غذای ناسالم در رستوران‌ها و فست فودها ممکن است سبب بروز بیماری‌های مختلفی در بین شهروندان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

از این رو و در ادامه اجرای طرح‌های مشترک بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و غذا در شهرستان بهارستان، این بار با برگزاری یک طرح مشترک در سطح شهرستان چهار رستوران متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت‌ این واحدهای صنفی جلوگیری شد.

,

گفتنی است که در جهت نظارت بر وضعیت بهداشتی مراکز پخت و توزیع غذا در سطح شهرستان بهارستان از جمله رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها، چهار واحد صنفی پخت و توزیع غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط بازرسی و به علت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ گردید و پرونده تخلفات این واحدها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

,

 در انجام این بازدیدها در مجموع مقدار 111 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی نظیر گوشت چرخ کرده، مرغ و جوجه کباب، رنگ غذا و برنج که تماماً غیربهداشتی و ناسالم بودند کشف و توسط مأموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در محل معدوم گردید.

,

بخشداری‌های بوستان و گلستان و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان بهارستان از جمله ادارات همراه با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح‌های بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف در سطح شهرستان هستند.

,

انتهای پیام/

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه