اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی در جاده های زنجان

آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی در جاده های زنجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی و خدمات رسانی در جاده های استان زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: با آغاز برف و کولاک، نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر به حالت آماده‌باش در آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی به مردم استان، نیروهای امداد و نجات در جاده ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: این جمعیت آماده امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اسکان اضطراری در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای انجام و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان برای اسکان در اماکن عمومی، مساجد و سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها از اقدامات این جمعیت محسوب می شود.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ضروری است مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، یادآور شد: هموطنان ضروری است ضمن رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

,

وی برضرورت ارتقای سطح آمادگی و آگاهی عمومی برای برخورد با حوادث و سوانح احتمالی تاکید کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب و موثر مردم آگاهانه در حوادث غیر مترقبه عمل می کنند.

,

میرزایی با بیان اینکه این جمعیت آماده ارائه خدمات امداد و نجات به حادثه‌دیدگان، مصدومان، مسافران و در راه‌ماندگان است، ادامه داد:ماموریت های این سازمان در طول سال انسان دوستانه و در راستای کاهش آلام بشری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه