اخبار داغ

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد؛

خروج از بحران اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی/ اولویت‌ شاخص انجمن اتحادیه‌های اسلامی مقابله با ‌آسیب‌های اجتماعی است

خروج از بحران اقتصادی با حمایت از تولیدات داخلی/ اولویت‌ شاخص انجمن اتحادیه‌های اسلامی مقابله با ‌آسیب‌های اجتماعی است
روحانی‌نژاد گفت: گرایش به مصرف تولیدات داخلی منجر به افزایش اشتغال و گردش منابع مالی در داخل کشور می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد صبح امروز در اجلاسیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور که در تبریز برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده کالای ایرانی از مردم به طور ویژه و خاص انتظار دارند هرچند دولت را نیز مورد خطاب قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اینکه جلوه‌های بصری در تولید کالا بسیار مهم است، ادامه داد: برای اینکه مردم به سمت مصرف تولیدات داخلی سوق داد شوند باید قیمت، کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی افزایش یابد همچنین این امر توسط کسانی که تریبون در اختیار دارن مطالبه شود.

,

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای ترغیب و آشنایی مردم با تولیدات داخلی باید این محصولات از طریق رسانه‌ ملی، مجازی و تبلیغات شهری معرفی شوند.

,

روحانی نژاد خاطر نشان ساخت: حمایت از تولید کالای ایرانی تنها راه‌کار خروج از بحران‌های اقتصادی است زیرا افزایش اشتغال و گردش منابع مالی در کشور را به دنبال خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند، اذعان کرد: تلگرام بیشترین جذب در این زمینه را دارد که علی رغم مزیت‌های مطلوب برای تبادل اطلاعات صوتی، تصویری و متن اقتصاد و امنیت کشور را در معرض خطر قرار داده و در لحظات بحرانی اطلاعات اساسی کشور را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهد.

,

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: فرهنگ سازی استفاده از شبکه‌های اجتماعیِ داخلی و حمایت از تصمیم‌گیری نظام در خصوص گرایش به این شبکه‌ها از وظایف کسانی است که پیرو منویات رهبری هستند.

,

روحانی نژاد بیان کرد: فناوری ایجاد شبکه‌های اجتماعی بین متخصصین داخلی وجود دارد و با تکیه بر دانش بومی می‌توانیم در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

,

وی یادآور شد: البته در خصوص پیام رسان‌های داخلی چنان که رهبری فرمودند باید امانت داری به نحو احسن انجام گیرد و مردم از این بایت بتوانند اعتماد کامل داشته باشند.

,

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باید جزو اولویت‌های انجمن اتحادیه‌های اسلامی قرار گیرد، متذکر شد: طی سال‌های گذشته دشمن از طریق برخورد فیزیکی نتوانسته به اهداف خود دست یابد لذا با ایجاد محدودیت‌های اقتصادی و گسترش آسیب‌های اجتماعی درصدد وارد ساختن ضربه به نظام است.

,

این مقام مسئول ترویج ازدواج آسان، حذف تشریفات و اصلاح بین زوجین را از ضروریات جامعه دانست و افزود: نباید بگذاریم ذائقه‌ی ملت انقلابی ایران تغییر فرهنگی و ارزشی داشته و ذائقه‌ها مبتنی بر خواست دشمن شکل بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه