اخبار داغ

از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

برنامه های اعیاد شعبانیه در زنجان اعلام شد/برگزاری 130 گفتمان دینی در زنجان

برنامه های اعیاد شعبانیه در زنجان اعلام شد/برگزاری 130 گفتمان دینی در زنجان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛ برنامه های اعیاد شعبانیه را در استان زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت ‌و گو با موج رسا، با اشاره به اجرای برنامه های مناسبتی در ماه رجب و شعبان در زنجان، اظهار داشت: مبعث پیامبر گرامی اسلام نیز در مساجد شاخص استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه شعبان برنامه های متعددی در زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: 403 مبلغ و مبلغه امسال از دهه دوم اردیبهشت ماه اعزام می شوند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره اینکه به همین مناسبت مراسم جشن و سخنرانی توسط روحانیون مستقر در مساجد استان برگزار می شود، افزود: 62 سخنرانی به همین مناسبت پیش بینی شده است.

,

حجت الاسلام صفی یاری از برگزاری 360مراسم جشن توسط هیأت امنای مساجد خبرداد و گفت: 135 جلسه گفتمان دینی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک شعبان است.

,

 وی با بیان اینکه 25 کارگاه‌ آموزشی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان های خدابنده و خرم‌دره برگزار می شود، افزود: این کارگاه ها طبق تفاهم‌نامه سه جانبه مابین وزارت کشور، دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

,

این مسئول از برگزاری نشست مجمع اساتید گفتمان دینی استان خبر داد و افزود:: این برنامه نیز با دستور جلسه هم‌اندیشی در راستای تخصصی کردن و توانمندسازی اساتید گفتمان دینی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه