اخبار داغ

شهردار قرچک خبر داد:

آماده باش نیروهای خدمات شهری قرچک برای رفع آبگرفتگی معابر

آماده باش نیروهای خدمات شهری قرچک برای رفع آبگرفتگی معابر
شهردار قرچک از آماده باش نیروهای خدمات شهری قرچک برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن خرمی، شریف شهردار قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: با ورد سامانه جدید به کشور حوزه‌‌های اجرایی خدماتی از آماده‌باش کامل به سر می‌برند  و تمام معابر شهر به‌صورت مستمر از سوی مسئولان ستادی کنترل می‌شود و در صورتی که اتفاقی بیفتد، دستورات لازم به فوریت داده می‌شود تا مسایل حل و فصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی با اشاره به بارندگی و احتمال آب گرفتگی در معابر، گفت: نیروهای خدمات شهری با آمادگی در سطح شهر حضور دارند تا نسبت به برطرف کردن آب گرفتگی‌های احتمالی پیشگیری کنند.

,

شهردار قرچک افزود: نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و باز کردن کانال ها و جداول و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان اقدام به جمع آوری زبل ها و پاکسازی نهرها و جوی روان آب‌ها در سطح شهر هستند.

,

وی عنوان کرد: وسایل شهرداری نیز تجهیز شده‌اند تا بتوانیم آبگرفتگی معابر را برطرف کنند و هم‌اکنون نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف شهر مستقر هستند و در هر نقطه‌ای که مشکلی در زمینه آبگرفتگی به‌وجود آید به سرعت در محل حضور یافته و مشکل را بر طرف خواهند کرد.

,

شریف بیان داشت: تاکنون هیچ مشکلی از آبگرفتگی در معابر قرچک گزارش نشده است و تمامی مسیرها و معابر پیش از این لایروبی شده و شرایط لازم فراهم است تا مشکلی برای شهروندان به‌وجود نیاید.

,

شهردار قرچک تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه آب گرفتگی هنگام عبور از معابر شهری و یا در محل سکونت خود با سامانه فوریت‌های شهرداری به شماره تلفن ١٣٧ تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه