اخبار داغ

شروعی طوفانی و پایانی در سکوت برای فرماندار بهار

شروعی طوفانی و پایانی در سکوت برای فرماندار بهار
از اوایل پائیز سال 96 زمزمه هایی از تغییر فرماندار شهرستان بهار به گوش می رسید و موضوع بازنشستگی محسن مرادی پناه در آخرین روزهای سال 96 صحه ای بر این موضوع گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،محسن مرادی پناه از اسفند سال 92 کارش را به عنوان فرماندار شهرستان بهار، به طور رسمی آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی در مدت 4 سال فرمانداری شهرستان فراز و نشیب هایی به همراه داشت که می توان دو سال اول کار مرادی پناه را اوج کار او دانست، اما وی در دو سال دیگر نتوانست به طوری که از او انتظار می رفت پیش رود و کار او با تنش هایی همراه شد.

,

 

,

مرداى پناه در بدو ورود و به دلیل سابقه حضور قبلى در شهرستان توانست محبوبىت نسبى بىن اقشار مختلف شهرستان داشته باشد. او شخصیتى سخت و مقتدر داشت که رفته رفته دچار افراط شد و دیگر نمیتوانست بردخوردهایش را مقتدرانه دید که گاهى اوقات لج و لجبازى بر آن حاکم بود.

,

 

,

یکی از مهمترین ویژگی های مدیریتی وی را می توان پیگیر بودن او در امور عنوان کرد به طوری که به اذعان برخی مدیران این ویژگی باعث ترغیب مسئولین و مدیران اداری شده و حرکت رو به جلویی در آنها ایجاد می کرد. البته برخی ها با سبک و سیاق وی موافق نبوده و طرز برخورد وی به مذاقشان سازگار نبود.

,

 

,

آنچه که در مرادی پناه دیده می شد وی دارای رویکردی اقتصادی بوده و این وجه او غالب بر رویکرد فرهنگی و سیاسی بود.

,

 

,

مرادی پناه در حوزه فرهنگی کار چندانی نتوانست برای شهرستان انجام دهد و اهالی فرهنگ و هنر همواره از این موضوع گلایه مند بودند.

,

 

,

در حوزه جوانان نیز حرکت قابل توجهی صورت نگرفت و گروه های سیاسی نیز فضای مناسبی برای فعالیت نیافتند؛ اما به اذعان برخی کارشناسان وی در حوزه اشتغال فراگیر و روستاها عملکرد خوبی داشت.

,

 

,

با اتمام کار یک مدیر همواره آنچه که مورد ارزیابی قرار میگیرد اتمام پروژه های بزرگ می باشد. در سطح شهرستان نیز چندین پروژه بزرگ و مهم موجود است که اینها از دوره فرماندار اسبق یعنی زمان نصرت الله گلکار زاده شروع شده و متاسفانه مردای پناه در طی 4 سال فرمانداری خود در شهرستان بهار موفق به اتمام این پروژه ها نشد.

,

 

,

از مهمترین این پروژه ها می توان به جزیره شادی، مسکن مهر جنب فرمانداری بهار، بیمارستان آیت الله بهاری، حل مشکل طرح تفصیلی و حریم سیاسی شهر اشاره کرد.

,

 

,

همچنین در سالهای اخیر شاهد وخیم تر شدن اوضاع زیست محیطی به سبب راه اندازی کارخانجات آلاینده در شهرک صنعتی بودیم به طوری که چهار سال قبل تنها یک کشتارگاه صنعتی باعث آزار مردم میشد ، اما هم اکنون این واحدهای آلاینده به چندین مورد رسیده و با فشارهای رسانه ها و فعالین زیست محیطی، موضوع در مراجع قضایی مطرح شده و هنوز هم به نتیجه مطلوب نرسیده است.

,

 

,

کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در بهار نیز یکی از موفقیت هایی بود که در سال اخیر با تلاش های شورای شهر و نماینده و پس از چند سال افت و خیز و حاشیه به نتیجه رسید و مرادی پناه بارها در مورد آن اظهار ناتوانی کرده و اعلام کرد که به وی مربوط نمی شود.

,

 

,

اگر بخواهیم فرمانداری مرادی پناه را با فرمانداران پیشین مقایسه کنیم شاید از برخی جهات برتری نسبی بتوان در مدیریت وی دید ، اما ناتوانی در اتمام برخی پروژه های بزرگ شهرستان و برخی مسائل مهم را باید نکات منفی در عملکرد وی دانست. او که از سابقه ای بلند مدت 30 ساله در نظام برخوردار بود و تجربه بالای مدیریتی داشت نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود.

,

 

,

در هر حال تمامی تلاش های وی در این مدت را ارج می نهیم و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی خود موفق و پیروز باشد و و برای فرماندار جدید شهرستان نیز آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم که بتواند به دور از حاشیه به سروسامان دادن بخش ها و حوزه های مختلف شهرستان بپردازد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه