اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

آمریکایی‌ها از پیروزی‌های جبهه مقاومت هراس دارند/حمله آمریکا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی جدی‌تر می‌کند

آمریکایی‌ها از پیروزی‌های جبهه مقاومت هراس دارند/حمله آمریکا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی جدی‌تر می‌کند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به حمله آمریکا به سوریه گفت: آمریکایی‌ها از پیروزی‌های جبهه مقاومت هراس دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو باموج رسا; با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه اظهار کرد: متاسفانه مردم مظلوم سوریه که از یک حکومت قانونی نیز برخوردار هستند، اینطور مورد جنایت آمریکا قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ضربات متعددی از طرف جبهه مقاومت به داعش وارد شده است، ابراز کرد: این امر سبب شده تا آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و عربستان سعودی احساس خطر کنند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند پیروزی‌های جبهه مقاومت را به حاشیه ببرند، عنوان کرد: بالاخره آمریکایی‌ها به خاطر پولهایی که از سعودی‌ها گرفتند باید عکس‌العملی نشان می‌دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه حمله آمریکا به سوریه جنایت است، تصریح کرد: منطقه شرایط ویژه‌ای دارد و باید هوشیارانه عمل کرد.

,

احمدی با بیان اینکه عزم‌ جبهه مقاومت برای نابودی تروریست‌ها جزم است، خاطرنشان کرد: این حمله عزم جبهه مقاومت را برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی در سوریه جدی‌تر خواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه این اقدامات به نفع جبهه مقاومت تمام خواهد شد، گفت: این حمله نشان داد که با چه کسانی در دنیا طرف هستیم، جنایتکارانی که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پای بند نیستند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت مسیر درستی را طی می‌کند، اظهار کرد: اینکه آمریکا خود به طور مستقیم وارد صحنه شده نشان می‌دهد که جبهه مقاومت کارش را به خوبی انجام داده است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از گروه‌های تکفیری در رسیدن به اهداف‌شان جواب نگرفتند، اظهار کرد: به طور یقین این حمله آمریکا تاثیری در جنگ سوریه نخواهد داشت و به نظرم این حمله بیشتر برای به حاشیبه بردن پیروزی‌های جبهه مقاومت بود.

,

احمدی با بیان اینکه این حمله آمریکا بر تنفر مردم سوریه از آمریکایی‌ها خواهد افزود: مردم سوریه خودشان باید برای خودشان تصمیم بگیرند و این حمله‌ها نیز تاثیری در تصمیم آنها نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه