اخبار داغ

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نسیم‌شهر:

ترافیک نسیم‌شهر توسط گشت شهرداری کنترل می‌شود

ترافیک نسیم‌شهر توسط گشت شهرداری کنترل می‌شود
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نسیم شهر گفت: ترافیک شهری با رعایت برخی قوانین جزئی توسط شهروندان نظیر خودداری از پارک دوبل، به سادگی کاهش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طلایی ، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نسیم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه در ارتباط با موضوع کنترل ترافیک شهری، بیان داشت: ترافیک شهر توسط شهرداری نسیم‌شهر کنترل می‌شود و مشکلات ترافیکی شهر به‌زودی کاهش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه با بیان این‌که یک گشت از طرف شهرداری در سطح شهر به کنترل ترافیک شهری می‌پردازد، گفت: از جمله وظایف این گشت تعامل با پلیس راهور و رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهای حمل و نقل عمومی و شخصی، اجرای طرح انضباط و هدایت ترافیکی، ایمن‌سازی برای اجرای پروژه‌ها و فوریت‌های ترافیکی است.

,

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نسیم‌شهر همچنین به موضوع کم توجهی شهروندان به مشکلات ترافیکی شهر اشاره کرد و افزود: شهروندان نسیم شهری در مقابل ترافیک شهری مسئول می باشند و می بایست جهت روانسازی ترافیک از پارک کردن خودروهای خود به‌صورت دوبله در معابر شهری جداً خودداری کنند.

, معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری نسیم‌شهر همچنین به موضوع کم توجهی شهروندان به مشکلات ترافیکی شهر اشاره کرد و افزود: شهروندان نسیم شهری در مقابل ترافیک شهری مسئول می باشند و می بایست جهت روانسازی ترافیک از پارک کردن خودروهای خود به‌صورت دوبله در معابر شهری جداً خودداری کنند.,

وی با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از ترافیک شهری به دلیل کم لطفی برخی از شهروندان ایجاد می شود، گفت: اگر شهروندان نسیم شهری از پارک کردن در حاشیه معابر اصلی شهر، در کنار چهار راه‌ها و برخی تخلفات دیگر خودداری نمایند ترافیک شهر به شکل چشم گیری کاهش خواهد یافت.

,

طلایی درپایان باتوجه به اینکه پروژه آزاد سازی قسمتی از اراضی گلخانه جانسپار و بازگشایی مسیر خروجی از احمدآباد جانسپار به اتوبان ساده و تهران یکی از برنامه‌های شاخص شهرداری می باشد، افزود: قطعاً این پروژه بی‌نظیر در یادها خواهد ماند و این مطالبه به حق شهروندان نسیم‌شهر بود که نقش زیادی در کاهش ترافیک خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه