اخبار داغ

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور:

فعالیت بانوان در رشته فلوربال مطلوب است

فعالیت بانوان در رشته فلوربال مطلوب است
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: فلوربال رشته‌ای نوظهور در ایران است که در این راستا بانوان با تلاش خود فعالیت خوبی برای درخشش در این رشته نوپا داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: خوشبختانه در دهه گذشته شاهد درخشش و فعالیت بانوان در رشته‌های ورزشی مختلف هستیم، مدال‌ها و کسب مقام آنان ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

وی گفت: ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و آنان می‌توانند با حفظ سلامت و تندرستی، اعضای خانواده را در این راستا به ورزش هدایت کنند، انجام ورزش از سوی بانوان باتوجه به سیستم بدن آنان سلامت جسم، روح و روان را تضمین می‌کند.

,

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور با اشاره به تیم ملی فلوربال بانوان افزود: نخستین اردوی تیم ملی فلوربال بانوان در تاریخ 28 تا 31 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود و امیدواریم در مسابقات پیش رو شاهد موفقیت آنان باشیم.

,

وی ادامه داد: شهرستان قزوین میزبان اردوی فلوربال بانوان است که دوره‌ آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا است.

,

علیپور در مورد زمان مسابقات بیان داشت: از تاریخ 28 خرداد ماه تا دوم تیر ماه سال جاری مسابقات فلوربال بانوان کاپ آسیا برگزار می‌شود؛ ورزشکاران کشورهای فیلیپین، کره جنوبی، مالزی، ایران، سنگاپور، تایلند و هند نیز دراین مسابقات حضور خواهند داشت.

,

وی با معرفی ورزش فلوربال خاطرنشان کرد: فلوربال نوعی ورزش هاکی است که در داخل سالن ورزشی مناسب سازی شده، مسقف و بر روی زمین لاستیکی یا چوبی مقاوم انجام می‌شود.

,

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور افزود: رشته ورزشی فلوربال بین جوانان و نوجوانان محبوبیت خاصی پیدا کرده است و به عنوان یک رشته‌‌ی ورزشی پرطرفدار محسوب می‌شود.

,

وی همچنین در مورد فعالیت بانوان در رشته فلوربال بیان داشت: با توجه به این‌که رشته ورزشی فلوربال در ایران نوظهور است ولی فعالیت بانوان در این رشته بسیار مطلوب و تحسین برانگیز است.

,

انتهای پیام/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه