اخبار داغ

تظاهرات مردم شهرهای مختلف جهان در اعتراض به حمله موشکی کشورهای غربی علیه سوریه+ تصاویر

تظاهرات مردم شهرهای مختلف جهان در اعتراض به حمله موشکی کشورهای غربی علیه سوریه+ تصاویر
ده ها هزار نفر از ساکنان شهرهای مختلف جهان در اعتراض به حمله موشکی ائتلاف آمریکا به کشور سوریه، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با حمله نظامی سه کشور غربی «آمریکا، انگلیس و فرانسه» به سوریه، شهرهای مختلف جهان شاهد تظاهرات گسترده علیه مقام های سیاسی و نظامی این کشورها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری راشاتودی روسیه اعلام کرد:  هزاران نفر از ساکنان شهر«آتن» واقع در کشور یونان، حمله هوایی ائتلاف نظامی آمریکا به کشور سوریه را محکوم کردند و شعارهای ضد جنگ سردادند.

,

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی، شعارهایی ضد ائتلاف غربی از جمله «آمریکایی ها قاتل مردم هستند» سر دادند.

,

بر اساس اعلام شبکه خبری راشاتودی، شهرهای ایالت های مختلف آمریکا نیز شاهد تظاهرات گسترده علیه حمله نظامی ائتلاف آمریکا به سوریه است.

,

تظاهرکنندگان در شهرهای «نیویورک، آتلانتا، مینیاپلیس، شیکاگو، «واشنگتن»، «سانفرانسیسکو، اوکلند و …» با سردادن شعارهایی مانند «دست‌ هایتان را ازسوریه دور کنید» اعتراض خود را نسبت به این جنایت اعلام کردند.

,

شماری از تظاهرکنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود «نه به جنگ علیه سوریه و جنگ بی پایان برای امپراطوری»، به سیاست های کشورهای غربی علیه مردم سوریه اعتراض کردند.

,

گروه های فعال ضد جنگ از مردم شهرهای مختلف جهان خواسته اند که نسبت به این جنایت بزرگ ائتلاف غربی واکنش نشان دهند و آن را محکوم کنند.

,

کشورهای «آمریکا، فرانسه و انگلیس»، صبح روز شنبه گذشته به بهانه حمله دروغ شیمیایی در غوطه شرقی دمشق، ده ها موشک را به مناطق مختلف استان های «دمشق، حمص و حماه» شلیک کردند و خسارت مالی سنگینی را به زیرساخت های مناطق وارد کردند.

,

فیلم اختصاصی صاحب نیوز از اعتراض مردم شهر«لس آنجلس» به حمله نظامی ائتلاف غربی علیه سوریه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه