اخبار داغ

مسئول اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان
مسئول اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفت و‌گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: پیش بینی شده است که ارتفاعات مناطق غربی و شمالی استان اصفهان بارش برف را تجربه کنند و فردا هم در استان وضعیت نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه مه بیشتری پدیدار می شود که با توجه به کاهش دید بهتر است رانندگان دقت بیشتری کنند.

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.

,

با اشاره به وضعیت جوی هوای اصفهان اظهار داشت: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت.

,

همچنین بر اساس اعلام ایستگاه ازن سنجی اصفهان دما 9 درجه و و میزان رطوبت 93 است که در حال حاضر چادگان با 4 درجه و وضعیت جوی ابری خنک ترین مرکز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه