اخبار داغ

فرماندار چادگان:

بازارهای روز چادگان از نظر بهداشتی استاندارد نیست/ ضرورت تجمیع همه کشتارهای سطح شهرستان در یک کشتارگاه

بازارهای روز چادگان از نظر بهداشتی استاندارد نیست/ ضرورت تجمیع همه کشتارهای سطح شهرستان در یک کشتارگاه
فرماندار شهرستان چادگان گفت: با توجه به حساسیت بهداشتی بازارهای روز، محیط و مکان این بازارها باید استانداردهای لازم را در خصوص موارد بهداشتی دارا باشند که ارگان های مربوطه، ضمن مکان یابی دقیق نسبت به رفع موانع بهداشتی اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی سال ۱۳۹۷ شهرستان چادگان به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار شهرستان چادگان در این جلسه گفت: با توجه به ورود عشایر در فصل مشخص شده به منطقه چنار رود شهرستان ، برنامه ریزی برای موارد بهداشتی و علی الخصوص بحث آب انجام شود و همچنین برنامه ریزی در جهت بالا بردن ضرایب بهداشتی عملیاتی شود.

,

مهدی اسدپور با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره ویژه ایام نوروز که برای اولین بار به مرحله اجرا در آمد، ضمن تاکید بر تداوم آن در فصول مختلف خواستار همکاری های بیشتر در این موارد شد.

,

وی در رابطه با بازارهای روز در سطح شهرستان اظهار کرد: محیط و مکان این بازارها باید استانداردهای لازم را در خصوص موارد بهداشتی دارا باشند که ارگان های مربوطه، ضمن مکان یابی دقیق نسبت به رفع موانع بهداشتی با توجه به حساسیت در این حوزه اقدام کنند.

,

اسدپور اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع بعضی از بیماری های دامی از جمله تب کریمه کنگو، تب برفکی و آنفلونزای فوق حاد پرندگان، ضمن استماع گزارش کامل در این حوزه توسط دامپزشکی انجام شود.

,

وی تصریح کرد: دامپزشکی شهرستان راهکارها، دستورات و تمهیدات لازم را در جهت کنترل کامل این موارد در سطح شهرستان انجام دهد.

,

اسدپور با بیان این که تمامی کشتارها در سطح شهرستان باید در کشتارگاه انجام شود گفت: با توجه به حساسیت های بهداشتی که در این مورد وجود دارد و ارتباط مستقیمی با زندگی مردم در جامعه امروزی دارد، عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.

,

وی با اشاره به هفته سلامت اظهار کرد: تمامی دستگاه هایی که به نوعی با هفته سلامت دخیل هستند، نسبت به برگزاری برنامه های آن اقدام کنند تا در اذهان عمومی ماندگار شود.

,

فرماندار شهرستان در این خصوص تأکید کرد: ادارات دولتی در زمینه هفته سلامت، بسنده به کلاس های آموزشی و توزیع بروشورها مختص نکنند و می طلبد با همکاری همه جانبه، این نوع برنامه ها اجرایی و عملیاتی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه