اخبار داغ

در جلسه شورای فرهنگ عمومی رباط کریم تأکید شد:

تولیدکنندگان به قیمت و کیفیت کالاها توجه کنند / تأکید بر حمایت از پیام رسان‌های داخلی

تولیدکنندگان به قیمت و کیفیت کالاها توجه کنند / تأکید بر حمایت از پیام رسان‌های داخلی
یکصدوهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم برگزار و طی آن بر حمایت از پیام رسان‌های داخلی تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز، یکصدوهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم بعدازظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز, رباط نیوز,

حجت‌الاسلام محمدی‌نژاد امام جمعه رباط کریم در یکصدوهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با تأکید بر حفظ آثار باستانی و نگاه ویژه به میراث فرهنگی، اظهار داشت: نگاه به ترمیم و مرمت آثار باستانی شهرستان رباط کریم مهم است و میراث فرهنگی نیز توانسته در این راه اقدامات مثبتی را بردارد.

,

وی گفت: کاروانسرای حاج کمال قدمتی200 ساله دارد و باید نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها در این مکان توجه ویژه ای داشت چرا که حفظ آثار باستانی در اولویت است.

,

 

,

* امروز حمایت از کالاهای داخلی یک دغدغه است

, * امروز حمایت از کالاهای داخلی یک دغدغه است, * امروز حمایت از کالاهای داخلی یک دغدغه است,

سید مهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم نیز با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: امروز حمایت از کالاهای داخلی یک دغدغه است و باید در این باره گام برداشت.

,

وی تأکید کرد: لازم است تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت و ارزان به دست مردم برسانند تا بتوان دربرابر کالای خارجی رقابت کرد.

,

ساداتی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: اتحاد یک موضوع مهم در کشور است، ما سوار بر یک کشتی هستیم و باید برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

,

 

,

*مسئولان به تقویت شبکه‌های پیام‌رسان داخلی بپردازند

, *مسئولان به تقویت شبکه‌های پیام‌رسان داخلی بپردازند, *مسئولان به تقویت شبکه‌های پیام‌رسان داخلی بپردازند,

هادی ایلکا، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم با بیان این‌که امروز باید از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کرد، عنوان کرد: مسئولان باید به جای برگزاری جشنواره‌ها در پیام‌رسان‌های خارجی به تقویت شبکه‌های داخلی بپردازند.

,

وی تأکید کرد: باید به حمایت از تولیدکنندگان داخلی بپردازیم و در این راستا لازم است طراحان لباس های ایرانی اسلامی را شناسایی و در این باره از آن‌ها مشورت بگیریم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم یادآورشد: برگزاری نمایشگاه‌های لباس ایرانی اسلامی می تواند مردم را با مدل های روز این حوزه آشنا و آنها را نسبت به خرید این نوع کالاها ترغیب کند.

,

 

,

*امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های رباط کریم در راستای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی

, *امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های رباط کریم در راستای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی, *امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های رباط کریم در راستای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی,

سیدمحمد میرزمانی، شهردار رباط کریم در بخش دیگری از این جلسه ابراز داشت: شهرداری رباط کریم در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاههای رباط کریم برای شناسایی راهکارهای تقویت فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب آمادگی کامل دارد.

,

وی در ارتباط با نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: برای تحقق شعار سال جاری باید تولید کنندگان همه توان خود را برای افزایش کیفیت تولیداتشان بکار گیرند و همچنین مصرف کنندگان نیز باید از سویی با اعتماد به تولیدکنندگان داخلی به سمت مصرف کالاهای ایرانی حرکت کنند.

,

 

,

*استفاده از کالای ایرانی در دستور کار مدیریت شهری رباط کریم قرار گرفته است

, *استفاده از کالای ایرانی در دستور کار مدیریت شهری رباط کریم قرار گرفته است, *استفاده از کالای ایرانی در دستور کار مدیریت شهری رباط کریم قرار گرفته است,

پریسا ایلانلو ، رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم عنوان کرد: استفاده از کالای با کیفیت ایرانی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت و سعی بر آن است که در اجرای پروژه‌ها تا جایی که امکان دارد از تولیدات داخل استفاده شود.

,

وی خاطر نشان کرد: باید باور داشته باشیم که یکی از اصلی‌ترین دلایل بی رونق شدن و در نهایت تعطیلی کارخانجات و صنایع داخلی عدم خرید محصولات این صنایع توسط مردم ایران است که نباید به سادگی از کنار این معضل گذر کنیم.

,

 

,

* برگزاری نمایشگاه و مسابقه با محوریت «حمایت از کالای ایرانی»

,

صابری، رئیس دانشگاه پیام نور واحد پرند نیز در پایان این جلسه عنوان کرد: حمایت از کالای ایرانی امسال در دستور کار این واحد آموزشی قرار گرفته و با برنامه هایی از جمله ایجاد نمایشگاه‌ها و مسابقات مختلف در این راه تلاش می‌کنیم.

,

وی از ظرفیت بالای دانشگاه‌ها در جهت معرفی و حمایت از کالای ایرانی سخن گفت و خاطرنشان کرد: دراین باره مدیران و اساتید دانشگاه می توانند با تولیدکنندگان جلساتی داشته و آنها را درباره تولیدات باکیفیت و ارزان یاری کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه